  • 1. Data: 2022-09-20 00:35:14
    Temat: jeden taki dzień w życiu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś we wschodnim Londynie nie było korków.
    Prawie nie było samochodów.

    Chyba ludzie pojechali na pogrzeb albo lukali telewizor.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2022-09-20 10:00:53
    Temat: Re: jeden taki dzień w życiu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 23:35:14 +0100, PiteR wrote:
    > Dziś we wschodnim Londynie nie było korków.
    > Prawie nie było samochodów.
    >
    > Chyba ludzie pojechali na pogrzeb albo lukali telewizor.

    Albo nie ruszali sie z domu, bo ulice bedą zamkniete.

    Zaraz - nie byl to dzien wolny od pracy?

    J.

  • 3. Data: 2022-09-20 18:00:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:11n59gtpdt1wd.12gm03tdetlug.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Zaraz - nie byl to dzien wolny od pracy?

    Tak, to był bank holiday, kadrowa dodała mi do urlopu +1
    Nawet ASDA była zamknięta do godz 17oo.

    https://tinyurl.com/2kxzkvmc

    --
    Piter