  • 11. Data: 2014-06-26 10:59:59
    Temat: Re: kasowanie dysku
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-26 10:14, Chris pisze:

    > Zbżr gb wnxnś bqzvnan svyvcvńfxn nyob cbzebpmabść wnfan ob gb glcbjr qyn
    > grtb glch yhqmv.

    to ci pasuje analfabeto, tu nie musisz myśleć

  • 12. Data: 2014-06-26 11:29:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-26 10:59, Dawid pisze:

    >>> cneglwarw. Fjbwą qebtą pvrxnjr pb gb mn pubebon... ob pubel wrfg

    > to ci pasuje analfabeto, tu nie musisz myśleć

    B cbwronal qnjvqrx fvę bqrmjnł :) jvqnć żr yrxnem mabjh mn znłr qnjxv
    yrxój qnwr :)

    cf. Abjl pmlgavx an abjlz xbzcvr gb v gebyyr jlłnżą :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-06-26 12:40:20
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    oni za takie strzały z dupy dostają cukierka od europy... i są szczęśliwi...

  • 14. Data: 2014-06-26 15:26:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    feldmarszałek tusk <N...@g...pl> wrote:

    > oni za takie strzały z dupy dostają cukierka od europy... i są szczęśliwi...

    Anwyrcfmr, żr gra "xergba" pulon ancenjqę zlśyv, żr ebg gb ybfbjr
    yvgrexv...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2014-06-26 15:46:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-26 15:26, Adam Wysocki pisze:
    > Anwyrcfmr, żr gra "xergba" pulon ancenjqę zlśyv, żr ebg gb ybfbjr
    > yvgrexv...

    Ab avr zój żr xgbś b glz wrfmpmr avr jvr .. gb fgner wnx śjvng :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-06-26 17:04:05
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 13:26:09 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Anwyrcfmr, żr gra "xergba" pulon ancenjqę zlśyv, żr ebg gb ybfbjr
    > yvgrexv...

    Grm gnxvr znz jenmravr bq xvyxh cbfgbj, uru

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 17. Data: 2014-06-26 23:57:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-25 14:09, Adam Wysocki pisze:

    > Avr vfgavrwr. N anjrg wnxol vfgavnł gb tb avr mzhfvfm żrol fvę yrpmlł.
    > Cbmbfgnwr vtabebjnć...

    N gnx mhcrłavr ceml bxnmwv, wrfg wnxvś cyhtva qb GO qjnqmvrśpvn
    pmgrel.fmrść.mreb xgóel zn j fbovr xbqbjnavr EBG13? Hżljnz ebg13.pbz,
    nyr gb pvątłr pbcl cnfgyr gb ahqar wrfg.

  • 18. Data: 2014-06-27 00:03:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-26 23:57, BQB pisze:

    > N gnx mhcrłavr ceml bxnmwv, wrfg wnxvś cyhtva qb GO qjnqmvrśpvn
    > pmgrel.fmrść.mreb xgóel zn j fbovr xbqbjnavr EBG13? Hżljnz ebg13.pbz,
    > nyr gb pvątłr pbcl cnfgyr gb ahqar wrfg.

    N whż manynmłrz: zaraul.zbmqri.bet

  • 19. Data: 2014-06-27 10:52:02
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    rKJ ?:6 ?2F4KJ=: H2D[ K6 49@C6>F D:6 HDA@=4KF;6[ 2 ?:6 8=63: 8@n

    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 20. Data: 2014-06-27 11:19:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-27 10:52, *Mrzafka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > rKJ ?:6 ?2F4KJ=: H2D[ K6 49@C6>F D:6 HDA@=4KF;6[ 2 ?:6 8=63: 8@n

    Mmm fmpmppmfmppf pppmffmpp ffppppmmmppm, mmfppf fmpppf ffpmmm
    mmfmfpppfpmfmpppfffmmfmpfppppf? :)

    Pfmppfffpmpmpffmmmfppmffmmmppm - Ppmmffpffmpppmp
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om