  • 21. Data: 2020-11-16 00:27:07
    Temat: Re: który lepszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
    samochód o wadze 900kg

    >1. 50nm 100KM
    >2. 100nm 50KM

    >który będzie miał lepsze osiągi i będzie się nim lepiej/żwawiej
    >jeździło? :)

    A co tu sie spierac, widziales ty jakies osiagi z 50KM ?
    Moze w starcie spod swiatel na dystansie 10m ...

    J.

  • 22. Data: 2020-11-17 12:22:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 11:13, Peter pisze:
    > samochód o wadze 900kg
    >
    > 1. 50nm 100KM
    > 2. 100nm 50KM
    >

    > który będzie miał lepsze osiągi i będzie się nim lepiej/żwawiej
    > jeździło? :)

    50nm 100KM

  • 23. Data: 2020-11-17 12:29:00
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 12:45, Cavallino pisze:

    > Żadnym z nich.
    > Ale dużo zależy od przebiegu krzywej momentu.

    Już kilka razy tu pisałem, że nie od przebiegu krzywej momentu,
    tylko od BILANSU MOCY SAMOCHODU!

    https://lh3.googleusercontent.com/proxy/-vr0bX3n1nzG
    e1wxNMo5IzIeewaHQYkflbCo9YnXNaFrw7FWKTlqHDoeG0oywi41
    C4hiaUjKyOLC4DlxXY3MmLpRb4orKtl05MNWqnk8e5bWmJfAPwhA
    q5Ss6gIHHbBEFKne2V5BGj6zAQBLREUfrnqkZQEXig

  • 24. Data: 2020-11-17 16:11:45
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-11-15 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Peter p...@o...pl ...

    > konia ma wiecej... ;-DDD
    > Kto to jest w stanie wyczuc?

    no właśnie nie widzisz różnicy a różnica jest wyraźna ale to nie przez
    konie i to o tym jest ten temat

  • 25. Data: 2020-11-17 16:42:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    C4hiaUjKyOLC4DlxXY3MmLpRb4orKtl05MNWqnk8e5bWmJfAPwhA
    q5Ss6gIHHbBEFKne2V5BGj6zAQBLREUfrnqkZQEXig

    No permission.
    Ale jesli "bilans mocy" rozumiemy tak samo ... osobowki pod wzgledem
    potrzeb sa podobne.
    A co Ci z bilansu, jesli moc silnika w nim jest 100KM, i jest dostepna
    np miedzy 5500 a 6000 rpm ...

    J.

  • 26. Data: 2020-11-17 19:01:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozmiar kół (opon)?

    -----

  • 27. Data: 2020-11-18 13:23:26
    Od: robot <r...@o...pl>

    https://ibb.co/r0sPnNK

    > Ale jesli "bilans mocy" rozumiemy tak samo ... osobowki pod wzgledem
    > potrzeb sa podobne.
    > A co Ci z bilansu, jesli moc silnika w nim jest 100KM, i jest dostepna
    > np miedzy 5500 a 6000 rpm ...

    No właśnie po to ten bilans mocy.
    Wykres mocy samochodu w stosunku do mocy oporów całkowitych.