  • 51. Data: 2009-04-21 19:17:40
    Temat: Re: Ewolucja motocyklistów
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 17:15, "doomin13" <d...@g...pl> wrote:
    > ale ABS to juz cyba nie Kymco? a to miala byc jedna z przewag he?
    > a 110 kg to juz nie DL650 nie?
    > to porownujemy jeden na jeden czy po dowolnym fragmencie z kazdego?

    Nienie. Ja o tym, że supermoto z ABS-em nie bywają z definicji, a
    skutery bywają. A moje Kymco idzie pod młotek. Do zimy ma być SH300i z
    ABS: 140 kg, 27KM, V-max 145kmh i koła 16". Powinien być commuter
    doskonały. A wtedy DL traci rację bytu i zostanie wymieniony na coś
    mniej dalekosiężnego a bardziej szutrolubnego. Może DR650? Albo Yamaha
    TT 600?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 52. Data: 2009-04-21 19:23:02
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    ciekawe jak ten ABS w kymco bedzie dzialal - nie spodziewam sie zeby tak
    super jak w nowych hondach wiec w sumie i tak niewiele w zime da

    tarcia na zakretach to on nie zastapi :) a snuc sie na "kwadratowo" w sniegu
    z gory i brei lub lodzie z dolu to zadna przyjemnosc - przynajmniej dla mnie

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 53. Data: 2009-04-21 19:30:23
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 21:23, "doomin13" <d...@g...pl> wrote:
    > ciekawe jak ten ABS w kymco bedzie dzialal - nie spodziewam sie
    > zeby tak super jak w nowych hondach

    SH300i to Honda :))

    > tarcia na zakretach to on nie zastapi :) a snuc sie na "kwadratowo"
    > w sniegu z gory i brei lub lodzie z dolu to zadna przyjemnosc

    A kto mówi o przyjemności? Ja do pracy jeżdżę a rozwinęło mi się
    uczulenie na samochód.

    --
    Nikanor

  • 54. Data: 2009-04-21 19:32:47
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    >SH300i to Honda :))

    cie cholera :) myslalem ze to nastepca z tej samej stajni :) sorki :)

    pozdro,
    doomin13
    smc660

  • 55. Data: 2009-04-22 11:11:46
    Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Norbi pisze:

    > Sie tez nie polansujesz - xx ma 9 do 200 :)
    > A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)

    Mieu bardziej chodziło o nowy typ lansu: "mój motocykl ma małą moc ale
    bardzo dobrze się z tym czuję, a to świadczy o tym, że jestem już
    dojrzałym motocyklistą" ;)

    --
    Pzdr.
    Zefir