  • 1. Data: 2021-07-15 09:52:51
    Temat: laptop z ryzenem
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Co o tym wiecie? Jest jakieś ryzyko związane z tym, ze Ryzeny są jakieś
    kapryśne? Czy intel tak obniżył poziom, że nie ma różnicy. Nie chodzi mi
    o czystą wydajność.

  • 2. Data: 2021-07-15 09:59:41
    Temat: Re: laptop z ryzenem
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 15/07/2021 08:52, pueblo wrote:
    > Jest jakieś ryzyko związane z tym, ze Ryzeny są jakieś
    > kapryśne?

    Co? O_o

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2021-07-15 10:49:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pioruns, 15 lip 2021 w news:scopte$he9$1$pioruns@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > Co? O_o

    No to :) coś tam kojarzę, że ważne jest taktowanie ram, że mogą być
    jakieś problemy ze różnymi sterami...

  • 4. Data: 2021-07-15 11:19:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-15, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Co o tym wiecie? Jest jakieś ryzyko związane z tym, ze Ryzeny są jakieś
    > kapryśne? Czy intel tak obniżył poziom, że nie ma różnicy. Nie chodzi mi
    > o czystą wydajność.

    Vegas dla ubogich (Movie Studio), a pewnie i Vegas dla bogatych (nie
    posiadam) nie chodzi mi stabilnie na żadnym AMD (FX-8350, FX-6300,
    R7-1700, R5-3600) za to chodzi stabilnie na różnych gównianych intelach
    i na ww amd w maszynach wirtualnych. Jest to co prawda nie wina Ryzenów,
    a zje$!@#%!^$ego Vegas, ale jeśli masz coś nieco bardziej zaawansowanego
    czego używasz, to lepiej sprawdz co piszą ntt na internetach.

    --
    Marcin