  • 1. Data: 2021-07-15 17:23:04
    Temat: zaczęło się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś widziałem na autobusie (w Polsce) po raz pierwszy w życiu
    reklamę oferta robotów. Nie myślałem że dożyję tej chwili ;)

    Na razie te roboty koszą trawę ale już prawie Interstellar.

    --
    Piter

    lepiej z mądrym zgubić
    niż z głupim znaleźć

  • 2. Data: 2021-07-16 00:28:30
    Temat: Re: zaczęło się
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-15 o 17:23, PiteR pisze:

    > Dziś widziałem na autobusie (w Polsce) po raz pierwszy w życiu
    > reklamę oferta robotów. Nie myślałem że dożyję tej chwili ;)
    >
    > Na razie te roboty koszą trawę ale już prawie Interstellar.

    Od kilku lat odkurzają też mieszkania.
    A raczej powierzchnie płaskie w mieszkaniach.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-07-16 00:49:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-15, RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Od kilku lat odkurzają też mieszkania.
    > A raczej powierzchnie płaskie w mieszkaniach.

    Tam od kilku lat. Roboty w Polsce reklamuje się od lat 70tych.
    https://i.pinimg.com/originals/38/f3/f5/38f3f5540b82
    e8e7a4dcf022ec282d3b.jpg

    Natomiast w kwestii powszechności, takie roboty drogowe to czasy grubo
    przedwojenne.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-07-16 09:15:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Są świetne do wplątywania się we wszelkie rodzaje kabli (skoro to grupa pecet).

    -----

  • 5. Data: 2021-07-17 08:48:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Tam od kilku lat. Roboty w Polsce reklamuje się od lat 70tych.
    > https://i.pinimg.com/originals/38/f3/f5/38f3f5540b82
    e8e7a4dcf022ec282d3b.jpg

    Ta prasownica stołowa - ciekawa rzecz. Nie ma teraz takich chyba.

    --
    MN

  • 6. Data: 2021-07-17 19:48:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-17 o 08:48, Marcin N pisze:

    e8e7a4dcf022ec282d3b.jpg

    > Ta prasownica stołowa - ciekawa rzecz. Nie ma teraz takich chyba.

    Sprawdź w maglu. :-)