  • 21. Data: 2022-09-27 17:25:14
    Temat: Re: macie już tv oled?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Az tak?

    Tak. Nie chcę innego kalkulatora.

    > Ale zaraz ... Samsung S4 mial wymienialną baterie, a z tylu klapke
    > łatwo wylatującą.

    Ale telefon był w uchwycie. Ja naprawdę dużo liczę w pracy. I uchwyt
    nie pozwolił odskoczyć klapce.

    > Natomiast ... podobnie mi wygladają dwa inne telefony, a stalo sie to
    > jakos po upalnym lecie ... a przeciez wytrzymaly pare wczesniejszych
    > lat.

    Mieszkanie jest klimatyzowane. W gabinecie 24-25°C (jeszcze wolno,
    jeszcze nie karzą za to)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2022-09-27 22:01:26
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    sobota, 24 września 2022 o 17:29:40 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > Myślę o kupieniu 65" do kompa
    >
    > 1. nie Android
    > 2. nie szyba tylko normalna obudowa
    > 3. dużo wejśc hdmi 4+
    >
    > priorytet czarna czerń
    >
    > na jakie zasadzki uważać?

    W praktyce zasadzki sa cztery.
    -oledy sa drogie okrutnie
    -uzywane na mocnej jasnosci szybko zdychaja
    -zdychaja randomowo
    -niestety czern czasem jest skazona aureolka z jasnego obszaru.

    To wypalanie to imho nieco mit albo mocno zalezy od modelu/serii.

    Mialem pare amoledow w telefonach i nie bylo zadnego wypalania ale bardzo jasne
    elementy rozswietlaja czern wokol nich.
    Robi sie nieco aureola/duszek.

    Ja bym z kupnem oleda poczekal. Jak stanieje do tych 1200pln za 23cale to mozna sie
    rzucic.

    BTW
    Uwazaj co kupujesz bo w sklepach/na allegro wypisuja gupoty w specyfikacjach.

  • 23. Data: 2022-09-27 22:04:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz to są telefony 5'' 4k.

    -----

  • 24. Data: 2022-09-30 18:21:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.09.2022 o 10:54, DaNsOuNd pisze:
    > poczytaj albo poużywaj komórkę z amoledem to się dowiesz o zasadzkach.
    > Niestety, "duszki" są bardzo powszechne. Komórkę wystarczy na
    > kilkadziesiąt godzin zostawić z włączonym obrazem statycznym (np.
    > Yanosik) i praktycznie ekran staje się bezużyteczny w bieli.

    jednym ciągiem - być może, nie próbowałem

    w praktyce 4 letni oled i komórki z oledami używane równie długo żadnych problemów u
    mnie
    nie mają