  • 11. Data: 2022-06-24 15:06:52
    Temat: Re: [media] Nowy taryfikator w praktyce
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Gdybyś głosował na Konfederację nie byłoby takich mandatów.

    Co więcej... Nie byłoby takich paragrafów.

    A tak masz unijne opresyjne wynaturzone państwo ;-)

  • 12. Data: 2022-06-24 15:50:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-24-czerwca-2022 o 01:29, Poldek pisze:
    > Dlatego skończyło się zaledwie na głupich 5 tys. zł mandatu.

    Tak twierdzą wyznawcy oprawczego/opiekuńczego państwa ;)

    Znam odcinek drogi gdzie nawet postawiono słupki żeby takiego traktowa
    NIE DAŁO SIĘ WYPRZEDZIĆ.

    I co? Po kilku latach ktoś się ocknął i zdemontowali.

    Tak właśnie opiekuńcze państwo walczy z problemami które sobie samo
    stwarza. ;-)

  • 13. Data: 2022-06-24 15:52:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wzniesienie mała a w tirze więcej widać.

    Sam bym wyprzedzała i nie robił z siebie innych debili.

  • 14. Data: 2022-06-24 16:05:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 15:06:52 +0200, _Master_ wrote:
    > Gdybyś głosował na Konfederację nie byłoby takich mandatów.
    >
    > Co więcej... Nie byłoby takich paragrafów.

    A co by bylo?

    Kierowcy by narzekali, czy piesi by narzekali ? :-)

    Chwalisz, chwalisz, a nie przypominam sobie, abys choc raz
    odpowiedzial co proponują.
    Programu nie czytales, czy program pełny ogólników? :-P

    J.

  • 15. Data: 2022-06-24 17:32:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 11:12, J.F pisze:

    > Porsche jadace 40 to zlosliwosc, traktor to duza uciazliwosc :-(

    > Jakbys jechal przepisowe 90 ... droga hamowania 40m.
    > Tira jakas podobna ...

    To nawet nie chodzi o to, ale jak nie widzisz to jedziesz tak, by
    zahamować w razie potrzeby. Więc te 5000 jest co najwyżej za to, że ktoś
    być może musiałby zahamować a nie za to, że się zderzy.

    > Filmu nie ma, trudno ocenic jak to wygladalo naprawde.
    > Tirman siedzi wysoko, moze mial widocznosci na 200m.

    No tak, ale przepis to przepis. Da się wystawić mandat.

    > Ale ale ... naprawde w taryfikatorze jest 5000 zl za to?
    > Czy sie troche zlozylo ?

    Było, że się złożyło. Niemniej jednak .. ile byłbyś w stanie jechać za
    traktorem?

    > No ale u nas jakos tak to wyglada :-)
    >
    > Za "niewskazanie" naprawde jest 8 tysiecy?
    > Oj, to chyba trzeba kombinowac ... na babcie, na wnuczka, na Ukrainca
    > :-)

    MZ wystarczy nie pamiętać, ale oczywiście będzie to kwestionowane.

  • 16. Data: 2022-06-24 18:27:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-24 o 11:49, J.F pisze:

    > Ale kto decyduje, ile?
    >
    > No dobra, po opisie sądząc
    > https://nczas.com/2022/06/17/nie-wskazal-sprawcy-wyk
    roczenia-dostal-osiem-tysiecy-zlotych-mandatu-foto/

> [...]
    > ruchliwe skrzyżowanie, ignorując też poziome i pionowe znaki drogowe
    > ustalające kierunki jazdy z poszczególnych pasów ruchu.
    >
    > Chwilę później, po raz kolejny ignorując obowiązkowy kierunek jazdy
    > wynikający z sygnalizatora świetlnego, kierowca omal nie doprowadził
    > do zderzenia z inną osobówką."
    >
    > Czy to po prostu jeden przejazd przez skrzyzowanie, i moze jeszcze
    > calkiem inny niz wyglada z opisu - np ominal filmujacego w kolejce
    > przed swiatlami i np pojechal prosto z pasa do prawoskretu.
    > Nad jego pasem bylo czerwone, nad tymi prosto zielone ...

    Jechał, żeby nie spóźnić się na promocję do bierdonki.

  • 17. Data: 2022-06-24 18:29:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-24 o 15:50, _Master_ pisze:

    > Tak twierdzą wyznawcy oprawczego/opiekuńczego państwa ;)
    >
    > Znam odcinek drogi gdzie nawet postawiono słupki żeby takiego traktowa
    > NIE DAŁO SIĘ WYPRZEDZIĆ.

    No to za 200 metrów będzie z górki i będzie można wyprzedzić bez
    powodowania zagrożenia dla innych uczestników ruchu.

    > I co? Po kilku latach ktoś się ocknął i zdemontowali.
    >
    > Tak właśnie opiekuńcze państwo walczy z problemami które sobie samo
    > stwarza. ;-)

    Po co i dlaczego ty chcesz koniecznie wyprzedzać (traktor, porszę -
    obojętne co) właśnie na wzniesieniu?

  • 18. Data: 2022-06-24 20:22:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 15:06, _Master_ pisze:
    > Gdybyś głosował na Konfederację nie byłoby takich mandatów.
    >
    > Co więcej... Nie byłoby takich paragrafów.
    >
    > A tak masz unijne opresyjne wynaturzone państwo ;-)

    Gdybyś nie poszedł na wybory to byś mógł sam zdecydować a tak oddałeś
    swój los w ręce ludzików, którzy nie dość, że reprezentują tylko
    niektóre twoje poglądy to jeszcze mogą je zmienić.