  • 11. Data: 2010-03-19 15:10:12
    Temat: Re: mixol do diesla
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 19 Mar, 15:08, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
    > dostalem ostatnio srodek
    > diesel skydd
    > podobno te dziala, ;)

    Tyle, że Diesel Skydd to depresator, a nie środek do czyszczenia
    wtrysków :-)

    --
    Gom

  • 12. Data: 2010-03-19 15:10:16
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Rafał pisze:

    > BP tylko ultimate, sporadycznie na innych stacjach, ale zawsze tą
    Za litr tego wynalazku płaci się conajmniej 10gr więcej niż za zwykły
    ON, a ze 20gr więcej niż "nie na BP". Ile przejechałeś kilometrów przez
    te 3 lata i ile litrów na 100 zużywa samochód?

    Bo może własnie udowodniłeś, że gdybyś tankował normalnie (czyli na
    najtańszej markowej stacji w okolicy), nie ulegając marketoidom, miałbyś
    ten wtrysk za darmo.

    No chyba, że pieniądze na paliwo są służbowe ;)

    --
    Michał

  • 13. Data: 2010-03-19 15:21:18
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Michal_Ko pisze:

    > Za litr tego wynalazku płaci się conajmniej 10gr więcej niż za zwykły
    > ON, a ze 20gr więcej niż "nie na BP". Ile przejechałeś kilometrów przez
    > te 3 lata i ile litrów na 100 zużywa samochód?

    35000km około od poprzedniej wymiany wtryskiwacza.
    spalanie średnio(mierzone przez około pół roku bez zerowania licznika)
    8l/100km to jest 0,08l/km
    35000*0,08=2800 litrów paliwa
    różnica w cenie paliwa podana przez Ciebie 0,20zł
    czyli zaoszczędził bym jakieś 560zł

    Pytanie teraz jak to się przekłada

  • 14. Data: 2010-03-19 15:24:28
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Michal_Ko pisze:

> [...]
    8l/100km to jest 0,08l/km
    35000*0,08=2800 litrów paliwa
    różnica w cenie paliwa podana przez Ciebie 0,20zł

    Czyli mniej więcej tyle ile wynosi regeneracja wtryskiwacza + jego montaż.

    Pytanie teraz jak to się przekłada na zużycie wtryskiwaczy przy tym
    innym paliwie? Bo wychodzi że mógłbym regenerować go co jakieś 35kkm "za
    darmo"

    Prywate

  • 15. Data: 2010-03-19 15:29:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Rafał pisze:

    > Jest to powszechnie dostępne w sklepach motoryzacyjnych? czy tylko
    > internet?

    Raczej nie, pozostaje Allegro.
    Przykładowa aukcja: nie moja !!:
    http://www.allegro.pl/item937182463_smar_do_silnikow
    _diesla_kleen_flo.html

    Pozdrawiam !!

  • 16. Data: 2010-03-19 15:32:00
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Tyle, że Diesel Skydd to depresator, a nie środek do czyszczenia
    > wtrysków :-)

    no nie dokonca sie z tym zgodze, z tego co wyszukalem, wyczytalem, itp
    to czysci rowneż, a jego funkcja depresatora nie jest tak znaczna jak
    typowych "depresatorów" [patrz nizej]

    Diesel Skydd - całoroczny dodatek do oleju napędowego, zalecany szczególnie
    w okresie jesienno-zimowym. Zapobiega wydzielaniu się parafiny w oleju
    napędowym
    w niskich temperaturach, blokowaniu filtra i przewodów paliwowych. Obniża
    temperaturę płynności paliwa i podnosi walory oleju napędowego. Ułatwia
    uruchamianie
    i pracę silnika wysokoprężnego w niskich temperaturach.

    _ Poprawia pracę i zwiększa moc silnika. Czyści i chroni układ paliwowy
    przed korozją i rdzą. W zależności
    od jakości użytego oleju napędowego, jest skuteczny nawet do temperatury -39
    C. _

    gosc od ktorego dostalem - zagraniczny driver - mowi, że im firma to daje
    wlasnie do celow "smarowniczych i czyszczacych". tak go zrozumialem, to nie
    polak byl, znajomy znajomego;)
    oprocz tego mial "typowy" depresator, z konkretnym opisem, że tylko wyciaga
    wode itp.

    .. ale ja sie nieznam...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2010-03-19 15:37:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ho0188$o9m$1@news.onet.pl...
    > Raczej nie, pozostaje Allegro.
    > Przykładowa aukcja: nie moja !!:
    > http://www.allegro.pl/item937182463_smar_do_silnikow
    _diesla_kleen_flo.html

    http://allegro.pl/item943369593_smar_do_silnikow_die
    sla_diesel_lubricant.html

    troche taniej:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 18. Data: 2010-03-19 15:42:24
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 19 Mar, 13:59, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:
    > Lepiej kup sobie KleenFlo specjalny dodatek smarny do ropy.

    A to nie będzie przysłowiowa "musztarda po obiedzie"? W końcu wtrysk
    już padł. Może lepiej coś czyszczącego?

    --
    Gom

  • 19. Data: 2010-03-19 15:46:20
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Rafał pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie teraz jak to się przekłada na zużycie wtryskiwaczy przy tym
    > innym paliwie? Bo wychodzi że mógłbym regenerować go co jakieś 35kkm "za

    Otóż to. Duuużo nowoczesnych diesli jednak mimo propagandy nie jest
    tankowanych na BP i nie BP Ultimate i jakoś jeżdżą :) A skoro Ty
    tankowałeś Ultimate a mimo to musisz regenerować wtryskiwacz, to...

    Tajemnicą poliszynela jest też to, że i tak wszystkie koncerny
    zaopatrują się w paliwo u tych samych (najczęściej dwóch: Lotos lub
    Orlen) dostawców. A jak powstaje BP Ultimate to już inna kwestia
    [polecam google w tym temacie].

    W każdym razie: Twój samochód nie ma chyba na klapce napisu "BP Ultimate
    Only", raczej "Diesel" :)

    Nie wiem jak jest w Twojej okolicy, w Krakowie BP wyjątkowo śrubuje ceny
    i można znaleźć wiele tańszych a markowych stacji- jeśli już jestesmy
    bardzo wyczuleni na ewentualne machloje przy paliwie. Nie wspominając
    już o tym, że stacje przymarketowe (Carrefour, Tesco, Auchan) mają też
    dokładnie to samo paliwo i trzymają jakość. Gdyby naprawdę coś było nie
    tak na tych tańszych stacjach, konkurencja by je zjadła w lokalnej
    prasie na śniadanie.

    A moim skromnym, benzynowym zdaniem, to po prostu technologia common
    rail i taka precyzja całej tej aparatury *musi* powodować większą
    awaryjność, wpływ jakości paliwa może mieć na to wszystko drugorzędny...
    Niby "na zachodzie" "mówi się", że systemy wtryskowe są mniej awaryjne z
    uwagi na paliwo lepszej jakości- być może, ale też warto wziąć pod uwagę
    specyfikę dróg zachodnich a naszych i tego, jaki styl jazdy uprawia się
    tu i tam.
    A nawet jesli chodzi o jakość paliwa- naprawdę nie ma żadnych podstaw
    żeby wierzyć, że BP jakoś odstaje pozytywnie od reszty stacji. To też
    przeciez nierzadko franchise i różne rzeczy mogą się dziać.

    W pogoni za lepszymi parametrami i w nierównej walce inżynierów z
    zachłannym aparatem podatkowo- biurokratycznym w Europie, opracowano te
    silniki tak, aby paliły mało a jeździły dobrze... tyle, że nie ma nic za
    darmo... Gdyby w benzynie nie było podatków i kosztowałaby teraz lekko
    ponad 2zł /l, nikt by chyba diesla do osobówki nie pakował na siłę :)

    --
    Michał

  • 20. Data: 2010-03-19 18:02:30
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, nawet do skuterow nie zaleca sie wlewania mixolu, bo to
    > straszny syf, powoduje tworzenie sie nagaru, strasznie kopci, a co dopiero
    > przy precyzyjnym silniku samochodowym z CR....

    Eee tam, zaraz syf. Lux to był syf, nawet nie mieszał się sam z benzyną.
    Mixol to dodatek do etyliny dla elity.

    pozdr
    lublex