  • 21. Data: 2009-03-11 09:42:36
    Temat: Re: mobilny internet kontra kabel
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.03.2009 Waldemarrr <m...@n...mojej.str> napisał/a:
> [...]
    > - brak zerwan nawet przy 3-4 godzinnym przebywaniu on-line
    >
    > Minusy:
    > Ku swojemu zaskoczeniu znalazlem minusy, ktorych sie nie spodziewalem i
    > ktorych nie umiem sobie wytlumaczyc. Transfer, ktory nazwalem "ciaglym"
    > tzn. kopiowanie FTP, sciaganie aktualizacji jest doskonaly. Ale jak
    > wchodze na niektore stronki www, klikam w link.. polecenie poszlo w
    > kosmos, klikam jeszcze 3x i w koncu za czwartym razem zalapal.. ale
    > muli, ide dalej, dziala bez zarzutu, mija kwadrasn, znow "zaciecie" na
    > innej strone, znowu muli. Sprawdzam rownolegle na kablu czy to strona

    Ten sam server dns? Bo to wygląda że po kliku czeka na resolver i ma
    tyle wspólnego kabel/gprs co różne serwery na nich.
    gprs i umts ma też większy ping, więc odpowiedź dns może być zauważalna,
    nie tak jak strumień ciągły danych który lepiej sobie radzi z większym
    opóźnieniem.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-03-11 10:34:40
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Ten sam server dns? Bo to wygląda że po kliku czeka na resolver

    He? Zadajesz skomplikowane pytania. :-)
    Ale tak jak Maciek napisal, dzialo sie to na ogol przy zlozonych
    stronach zawierajacych wiele plikow i podelementow. Ze strumieniem
    ciaglym bylo duzo lepiej, a wrecz lepiej niz na moim skromnym kablu.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl