  • 1. Data: 2010-03-01 18:26:35
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    news:hmh7rq$ko2$1@news.onet.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=r
    elated

    Dawno pokazywali w tv i to chyba na żądnym dętej sensacji tvnie. Akurat
    kursant miał kamerę... . Tania sensacja czyli pełna reżyserka. Nie wierzę w
    istnienie takich instruktorów. Praca jest stresująca, ale nie aż tak.
    Przecież on nie miałby pracy, bo nikt nie chciałby z nim jeździć, a jak jest
    właścicielem ośrodka to nikt już by nogi w nim nie postawił. Tylko samobójca
    nie zastanawia się co będzie robił po nagłośnieniu takiego zachowania. Tego
    nie da się ukryć. Teraz warto zapytać o dalszy los owego instruktora.
    Oczywiście nie ma już tematu.
    neelix

  • 2. Data: 2010-03-01 21:25:20
    Temat: nauka jazdy
    Od: "peter" <a...@F...pl>

  • 3. Data: 2010-03-02 11:14:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-03-2010 21:25, peter pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=r
    elated

    aaaalle urwał. aaaalle to było, dobre!

  • 4. Data: 2010-03-02 11:32:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    peter napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=r
    elated
    A tak sie skończyło
    http://www.youtube.com/watch?v=0Yy-zIMwMh8&NR=1

    Ja sie im nie dziwie, po roku takiej pracy też bym
    sfiksował. Ale ja bym zmienił zawód.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-03 12:39:10
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    neelix napisal(a):

    > Dawno pokazywali w tv i to chyba na żądnym dętej sensacji tvnie. Akurat
    > kursant miał kamerę... . Tania sensacja czyli pełna reżyserka. Nie wierzę w

    no popatrz, ja zawsze mam ze sobą kamerę, bo mam ją w telefonie
    A filmujący to pewnie inny kursant, który czeka na swoją kolej.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2010-03-03 18:33:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    > no popatrz, ja zawsze mam ze sobą kamerę, bo mam ją w telefonie
    > A filmujący to pewnie inny kursant, który czeka na swoją kolej.

    Co z tym nibyinstruktorem? Nie zasdtanawia cisza?
    neelix

  • 7. Data: 2010-03-04 15:25:51
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    neelix napisal(a):

    > Co z tym nibyinstruktorem? Nie zasdtanawia cisza?
    > neelix

    niestety powyższe zdanie jest niezrozumiałe.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 8. Data: 2010-03-04 17:13:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > niestety powyższe zdanie jest niezrozumiałe.

    Co z tym niby-instruktorem? Nie zastanawia cisza?
    Teraz lepiej?
    neelix

  • 9. Data: 2010-03-09 14:36:39
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    neelix wrote:

> [...]
    > nagłośnieniu takiego zachowania. Tego nie da się ukryć. Teraz warto
    > zapytać o dalszy los owego instruktora. Oczywiście nie ma już tematu.

    Zapewniam Cie, ze nie jest to rezyserka.

    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20090325/POWIAT17/836245138

  • 10. Data: 2010-03-09 18:57:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Zapewniam Cie, ze nie jest to rezyserka.
    > http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20090325/POWIAT17/836245138

    No to dziękuję za info.
    neelix