  • 11. Data: 2010-09-23 18:16:50
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Ale jest coś w tym.
    Samochodu używam już z 20 lat. W tym roku zacząłem poruszać się
    również przy pomocy dwóch kólek. WIęc mam już jakieś wyobrażenie jak
    to wygląda z innej perpektywy, i co?
    Parę dni temu o mało co nie trafiłem się z motongiem przy pomocy
    samochodu. Przy zmianie pasa ( ja zmieniałem). Było pusto aż tu nagle...
    Jakoś daliśmy radę.

    Szymon

  • 12. Data: 2010-09-24 05:32:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie żebym się czepiał, ale nie widziałeś że Cię wyprzedza? W sensie żebyś
    > chwilę zaczekał, on by pojechał, a Ty dopiero skręcił?

    Jakbym zobaczyl moto na srodku drogi za mna to conajmniej bym go
    obserwowal....
    predzej sie spodziewalem smierci niz motocykla w trakcie wykonywania
    manewru - na szczescie obaj jechalismy relatywnie wolno.
    Z tego co mi mowil to myslal ze zwalniam ot tak (od razu dodam ze
    kierunkowskaz wlaczylem) przed szkola czy czyms innym. stwierdzil ze mnie
    wyprzedzi i tyle.

  • 13. Data: 2010-09-24 05:34:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    oczywiscie na okolicznosc wjazdow do posesji i m.in. tej stacji (de facto to
    skrzyzowanie z drogą podporządkowaną bo wjezdza sie na stację z poprzecznej
    drogi) są namalowane pasy przerywane co nie zmienia faktu ze na calym trym
    odcinku jest podwojna ciagla - w ogole to pechowe miejsce bo juz pare
    dzwonow tam bylo

  • 14. Data: 2010-09-24 05:36:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kurde jakiś czarny tydzień na Beemki,strach z garażu wyjeżdżać:-/
    > Swoją szosą strzała dostałem co do tygodnia rok temu(27.09.09):-)
    > Boksera po prostu trafiłeś.

    po prostu bylem w nieodpowiednim czasie i miejscu - dokladnie jak i on...

  • 15. Data: 2010-09-24 06:17:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > BMW R1100S

    na oswiadczeniu bylo skreslone R12 - pewnie to model moto :) r1200 - btw
    bardzo ladne moto:) i pancerne:)

  • 16. Data: 2010-09-24 06:48:01
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 07:32, Michał Gut pisze:

    > Z tego co mi mowil to myslal ze zwalniam ot tak (od razu dodam ze
    > kierunkowskaz wlaczylem) przed szkola czy czyms innym. stwierdzil ze
    > mnie wyprzedzi i tyle.
    Za dużo myślał,może się nauczy:-\

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-09-24 07:36:53
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i7g2et$ub4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > motocykliscie nic nie jest, mnie tez (jechalem samochodem).
    > skrecalem w lewo na stację paliw a motocyklista stwierdzil ze sobie mnie
    > ominie ppo lewej na podwojnej ciaglej...
    > w zyciu tak szybko nie wyobrazalem sobie co mu sie moglo stac... nie wazne
    > ze nie moja wina - wyrzuty sumienia mialbym chyba do konca zycia jakby
    > sobie kuku zrobil...

    Skręcałeś na podwójnej?
    On niekoniecznie musiałby ja przeciąć by cię wyminąć. Można śmiało przyjąć
    że to co chciał zrobić to był manewr wymijania a nie wyprzedzania gdyż
    zapewene zwolniłeś przed skrętem do niewielkiej prędkości. To dało mu sygnał
    że może rozpocząć manewr wymijania.
    Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.

    Marek

  • 18. Data: 2010-09-24 07:50:50
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marko1a"
> [...]
    > sygnał że może rozpocząć manewr wymijania.
    > Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.

    Ja pierdole...

    Tytus z fabryki

  • 19. Data: 2010-09-24 07:59:12
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 09:36:53 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Można śmiało przyjąć że to co chciał zrobić to był manewr wymijania a nie
    wyprzedzania

    Czyli ten motocyklista jechal z przeciwnej strony?

    > To dało mu sygnał że może rozpocząć manewr wymijania.

    Dalo mu to sygnal jak ktos zwalnia bez widocznego powodu to znaczy ze
    musi miec powod. Problem jest taki ze motocyklista nieprawidlowo ten
    sygnal odczytal.

    >Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.

    Zanim zaczniesz ferowac wyroki, zapoznaj sie chociaz z PoRD (wlacznie
    z definicjami) i pojezdzij troche.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2010-09-24 08:00:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "marko1a"
    > Skręcałeś na podwójnej?
    >
    > Ja pierdole...

    Niby dlaczego pierdolisz?
    Oczywiście zakładam że była podwójna ciągła bez przerywanych lini do skrętu.
    Kilka takich stacji widziałem, i nie tylko, np u nas pod jednym z
    supermarketów jest taki wjazd że jest linia ciągła i na dodatek jeszcze znak
    nakaz jazdy prosto. I żeby było jeszcze śmieszniej to jest przystanek
    podmiejski bez zatoczki w tym miejscu. Motocyklista może taki stojący lub
    bardzo wolno jadący autobus, bus samochód ominąć lewą stroną.

    Marek