  • 11. Data: 2021-10-19 10:14:48
    Temat: Re: o ja naiwny niedouk
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Oct 2021 07:13:17 +0100, ddddddddddddd <d...@f...pl>
    wrote:
    > no chyba sobie jaja z nas audiofilii robisz?!?!
    > Widziałeś komentarz do aukcji?
    > 13 stycznia 2021 od Z...k
    > Jest bardziej tonalnie przesunięty w górę pasma od Nano black, który

    Najgorzej jak jakiś smutas bez poczucia humoru bierze to na poważnie,
    przecież te komentarze są dla jaj, tak samo jak występy
    plaskoziemców.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2021-10-19 10:21:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2021 10:14, Marek wrote:
    > przecież te komentarze są dla jaj

    Raczej to wyznanie wiary... Audiofile są jak wcześni chrzescijanie -
    niosą dobrą nowinę i bardzo lubia o tym wszystkich informować, nawet
    jeśli to żałosne komentarze po aukcji.

  • 13. Data: 2021-10-19 10:27:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.10.2021 o 08:13, ddddddddddddd pisze:

    > p.s. chyba czas najwyższy zająć się produkcją urządzeń audiofilskich.
    > Przecież inwestycja w reklamę u bazodrutów szybko się zwróci. Z jednej
    > strony człowiek nie chce oszukiwać innych, z drugiej można trafić gorzej
    > (np. zostać politykiem)

    Właśnie odkryłeś mechanizm religii :) Teraz wystarczy, żebyś jeszcze sam
    w to uwierzył, chociaż trochę. Później następują objawienia, relikwie i
    zbiorowe halucynacje łącznie z cudami :) Zakładam , że po wybudowaniu
    "kościołów odsłuchu" podczas mszy i podniesienia bezpiecznika oraz
    zamontowaniu go w prawidłowym kierunku, wierni doznają objawień odsłuchu
    a taca będzie pełna zadośćuczynienia.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-10-19 12:32:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam kuzyna audiofila, który lata temu stawiał audiofilski gramofon w skrzyni z
    piaskiem, talerz gramofonu to był wielokilogramowy
    krąg mosiądzu czy miedzi napędzany jedwabną nitką.
    Prowadził za granicą w bogatym kraju audycje radiowe na te tematy.
    Przepytywany przez rodzonego ojca (również audiofila, lecz naszego krajowego ze
    sprzętem po saksach) odpowiadał "różnica jest bardzo
    niewielka".
    Styl życia ludzi, którzy mają wszystko.

    -----

  • 15. Data: 2021-11-06 16:50:59
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Pilocik napisał(a):
    > wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    > teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/aucharm-nano-red-bezpieczn
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    Pomijając co tam naskrobali.

    Jak ktoś nazywa się fluke też może sprzedawać bezpieczniki po 20usd/pcs.
    https://www.walmart.com/ip/Fluke-803293-11A-1000V-Fa
    st-Blow-Fuse-44-406-x-1-5In/125949247

    Wychodzi 26,33x 3,98 = 104 pln cena w PL 77 pln brutto

  • 16. Data: 2021-11-10 17:25:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak ktoś nazywa się fluke też może sprzedawać bezpieczniki po 20usd/pcs.
    > https://www.walmart.com/ip/Fluke-803293-11A-1000V-Fa
    st-Blow-Fuse-44-406-x-1-5In/125949247

    ale to jak z drobnymi normaliami do samochodów w aso. Pamiętam kiedyś
    odbierałem znajomemu jakieś wkręty do jakiejś listwy progowej od Hondy.
    Zwykłe wkręty jakie ja kupuję na sztuki konfekcjonowane po złotóweczce
    on płacił kilkanaście pln za jeden:))))

    Ale wkręt prosto od Hondy :D

    Avast.

  • 17. Data: 2021-11-11 13:15:47
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com>

    środa, 10 listopada 2021 o 17:27:18 UTC+1 sirapacz napisał(a):
    > Zwykłe wkręty jakie ja kupuję na sztuki konfekcjonowane po złotóweczce
    > on płacił kilkanaście pln za jeden:))))
    Z tym, że te bezpieczniki nie brandowane przez Fluke wcale nie są dużo
    tańsze. Zamienniki to na przykład to:
    https://pl.farnell.com/siba/5019906-11/fuse-for-dmm-
    1000vac-dc-10x38/dp/1827168?MER=sy-me-pd-mi-alte
    Małe i szybkie bezpieczniki na 1 kV zwykle nie są tanie. Większość przyzwoitych
    multimetrów ma coś tego typu zamiast takich za 50 groszy ;)))
    Jak chcesz się przestraszyć, to "ciekawe" ceny mają też bezpieczniki
    zabezpieczające baterie akumulatorów w UPSach dużej mocy, nic tak
    nie dopinguje do ostrożnej wymiany akumulatorów jak bezpiecznik
    za 30 dolarów wlutowany w płytę.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 18. Data: 2021-11-11 17:55:57
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 19.10.2021 o 10:21, heby pisze:

    > Raczej to wyznanie wiary... Audiofile są jak wcześni chrzescijanie -
    > niosą dobrą nowinę i bardzo lubia o tym wszystkich informować, nawet
    > jeśli to żałosne komentarze po aukcji.

    I to jest idealny komentarz !

    Przecinek

  • 19. Data: 2021-11-12 09:13:26
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 11.11.2021 o 17:55, Grzegorz Brzeczyszczykiewicz napisał:

    > I to jest idealny komentarz !
    >
    > Przecinek

    Nie, spacja przed wykrzyknikiem. Tak jak strzałka na bezpieczniku,
    wskazująca audiofilom kierunek przepływu prądu. To jest Twoja dobra
    nowina językowa, którą ongiś niosła tu pierdolnięta Stokrotka?

  • 20. Data: 2021-11-14 22:17:02
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    OT.

    Mrygało-buczałka