  • 11. Data: 2009-01-29 22:41:04
    Temat: Re: oj drożyzna na rynku
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Norbert pisze:
    > Dnia Thu, 29 Jan 2009 21:08:45 +0100, STranger napisaĹ?(a):

    > Fajnie sobie tak beztrosko zyc, nie zauwazajac, ze na swiat spadl
    > najwiekszy od 70 lat kryzys :-)

    Kryzys... kryzys toczy się zgodnie z planem elity globalnej.
    A życie toczy sie nadal. Coś trzeba jeść i na czymś pisać te posty ;)

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 12. Data: 2009-01-29 22:42:45
    Od: STranger <p...@b...pl>

    DooMiniK pisze:

    > Nic nie zapowiada, aby złotówka się umacniała a raczej przeciwnie...
    > Dzisiaj zielony poszedł o 2% w górę.

    No na razie taka tendencja, ale nie wiadomo czy trwała.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 13. Data: 2009-01-29 22:44:07
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Gil pisze:

    > Ciesz sie że masz gdzie mieszkać, nie masz długów i nie wydawaj pieniądzy na
    > bzdury.

    Głos rozsądku. Dzięki za słowo! ;)

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 14. Data: 2009-01-30 00:01:00
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Chichotek pisze:

    > I co z tego? Waluty systematycznie skaczą w góre to i ceny też... To że po
    > Świętach bedzie taniej to zwykły przesąd, nic więcej.

    Mnie się udało - za q6600 zapłaciłem 650 złotych, teraz, po cztrech
    tygodniach jest o stówę drożej u tego samego sprzedawcy na Allegro.

    Fartnęło mi się.

    A trend przewiduję na razie rosnący.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 15. Data: 2009-01-30 00:47:56
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Chichotek <z...@y...cy> zwrócił błąd:

    > I co z tego? Waluty systematycznie skaczą w góre to i ceny też... To że po
    > Świętach bedzie taniej to zwykły przesąd, nic więcej.

    Nie zgodzę się, wiele rzeczy potaniało u producentów, choćby procesory
    intela (tradycyjnie). Niektóre z ostatnie tak bardzo że nawet spadająca
    złotówka im nie zaszkodziła, ale dotyczy to droższych bo miały
    największy spadek procentowo (do 40%). Ale podwyżki w Polsce są wynikiem
    spadku wartości złotówki, nie jest to zależne od tego czy okres
    poświąteczny czy nie (*). Tradycyjnie najtaniej zresztą było po świętach
    ale jeszcze w grudniu (w tym okresie zimowym, bo są tańsze okresy).

    (*)
    Bezpośrednio, bo pośrednio to jest - słabe wyniki okresu świątecznego w
    krajach bogatszych spowodowały że inwestorzy zaczęli się wycofywać ze
    złotówki, bo muszą ratować u siebie inwestycje...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 16. Data: 2009-01-30 00:48:40
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces STranger <p...@b...pl> zwrócił błąd:

    > Kryzys... kryzys toczy się zgodnie z planem elity globalnej.
    > A życie toczy sie nadal. Coś trzeba jeść i na czymś pisać te posty ;)

    Illuminati nie zależy żebyś posty pisał, więc się lepiej pośpiesz z
    zakupami ;)

    --
    Saiko Kila
    "It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and

  • 17. Data: 2009-01-30 01:45:20
    Od: Ataman <c...@g...de>

    STranger pisze:
    > Czy mi sie wydaje, czy gdzieś tak mniej więcej od września, października

    Zły czas dla handlowca teraz,
    ludzie zaczynają złotówkę oglądać przez lupę.
    Kto Ci teraz laptopa kupi ?
    Po rowach będą niedługo leżały.

  • 18. Data: 2009-01-30 07:55:53
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 styczeń (czwartek) gdy o godz. 22:36 *Tom* napisał(a):

    > Chichotek z calym szacunkiem ale ile Ty masz lat?
    > Jak masz malo to poczekaj troche z takimi osadami.
    > Sprzet zawsze tanial po swietach i w wakacje.
    > A ze teraz obca poszybowala to jest jak jest.

    Duzo mam, nie musze z nimi czekac bo wiem jak jest i pracuje w branży, ceny
    nie pójda w dół dopóki waluty nie będa tansze. To że było kiedyś taniej po
    świętach wynikało ze stabilnych cen walut, teraz nie ma takiej sytuacji i
    dopóki dolar znów nie będzie w okolicach 2,20zł to nie będzie taniej.
    Gdyż firmy kupuja towar na termin w dolcach z Tajwanu, a gdy dolar skoczy to
    i one musza podniesc ceny by nie stracic przy zaplacie faktury.
    Zatem Tomie, ile ty masz lat, że nie wiesz na jakim świecie zyjesz?
    Roczna lokata 8% z tymi 8% jedynie w ostatnim dniu takiego lokowania to nie
    jest dobry biznes... :D

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 19. Data: 2009-01-30 07:56:34
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 29 Jan 2009 23:08:10 +0100, Norbert napisał(a):

    > Fajnie sobie tak beztrosko zyc, nie zauwazajac, ze na swiat spadl
    > najwiekszy od 70 lat kryzys :-)

    Kryzys jako taki moim laickim okiem powinien spowodować spadek cen, bo nie
    ma kto towaru kupować.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 20. Data: 2009-01-30 07:57:24
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 30 styczeń (piątek) gdy o godz. 1:01 *Nazgul* napisał(a):

    > Mnie się udało - za q6600 zapłaciłem 650 złotych, teraz, po cztrech
    > tygodniach jest o stówę drożej u tego samego sprzedawcy na Allegro.

    Ha, moja pierwsza linijka w sigu kosztowała mnie 1770zł w sierpniu, teraz
    nadal jestem z 600zł do przodu :)