  • 91. Data: 2009-02-24 16:38:59
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Dziwne, ja po prostu swoje wybudzam ze sleepa. A zamontowane jest na
    > stałe.

    Chyba, że nie musisz chować.
    Niestety u nas "starch się bać", żeby cokolwiek pozostawić w samochgodzie na
    dłużej niż 5 min.

  • 92. Data: 2009-02-24 21:39:47
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No zaraz Omnia bylo topowym modelem WM to juz nie jest.
    > A to niby HTC lepsze nie zartuj sobie....
    > Omnia przynajmniej ma moc a HTC coz zolwie wyszly z mody.

    Buhahaha, nieźle się uśmiałem.

    > No widzisz a teraz spojrz na portal telepolis.pl w wyniki sprzedazy ....
    > brandzlowanie sie topornoscia WM jest niszowe i sluzy paru odszczpiencom.

    Inny według Ciebie znaczy gorszy? Jeśli jestem w stanie pojąć sposób
    działania urządzenia, które dla reszty społeczeństwa na zawsze
    pozostanie zbyt skomplikowane to jestem debilem? No, no nociekawa to
    Twoja logika.

    Szadzik

  • 93. Data: 2009-02-25 08:43:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Skoro już tak liczysz to policzmy: telefon 400-500zł, aparat
    > fotograficzny 400-500zł, nawigacja 400-500zł (najtańsza, ale nie
    > najgorszy badziew), netbook lub tablet 1500-4000zł
    > Jest to dużo więcej niż ja wydałem.

    netbook 699zł :) no i kazda z tych rzeczy jest kilkukrotnie lepsza od
    twojej zabawki ktora ma "prawie" wszystko w jednym

    > Chesz się założyć, ze 50% dedykowanych urządzeń nawigacyjnych jest
    > odblokowywane i wgrywane są do nich nielegalne mapy ? :)

    Tylko urzadzenia nawigacyjne maja mapy w cenie, a 80% urzedzen
    telefonicznych NIE.

    > Tanie ?
    > Kupisz poniżej 1000zł ?
    > Jeżeli tak to jaki model ?
    > Tylko ja chcę nówkę, a nie złom z Allegro.

    Nowka Acer Aspire One 699zł w Carrefour był, na allegro te same nowki
    kupisz za 799zł

    > Kto pisał, że wygodne ?
    > Jest taka możliwość w razie potrzeby, a nie zawsze tę potrzebę mam.
    > Zatem w czym problem ?

    O to pije niby ten telefon za 2-3kzł ma wszystko ale to "takie namiastki"

    > I dlatego ja nie kupiłem iPhona :)

    Slusznie :)

    > Rozumiem, ze cała Twoja wiedza na temat smartfonów pochodzi właśnie stąd.
    > Zatem zrozumiała jest Twoja wyjątkowa niechęć do takich urządzeń.

    Nie zartuj sobie :) Oczywiscie ze mialem dzisiatki PDA i smartphonow i
    wkurzyly mnie te namiastki okropnie. Dzis uzywam starenkiego Samsunga
    i600 bez dotyku i pewnie uzywalbym E71 bo to jeszcze jest troche telefon
    i oba sa wyjatkowo tanie i spelniaja maja wymagania do szybkiego
    sprawdzenia poczty czy strony www w Opera Mini ale nosze tez na stale
    netbooka 1kg nie ciezar a jaka wygoda.

    Nie widzi mi sie kombajn wszystkomajacy za duzo kompromisow naraz za
    zbyt duza cene ot poprostu.

    > Jednak zapewniam Cię, że te chińskie telefony i normalne smartfony z WM
    > czy Symbianem to dwie całkiem odmienne rzeczy.

    Ale wiesz ze chinczyki robia telefony z WM 6.1 :) a tak serio od wersji
    6.5 wszystkie WM beda wygladac jednakowo ciekawe

    > To tak samo jak byś wyrobił sobie niechęć do czekolady widząc tylko jak
    > inni zajadają wyroby czekoladopodobne :)))

    Marudzisz.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 94. Data: 2009-02-25 08:46:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Dokładnie tak.
    > Właśnie w ten sposób został wykreowany iPhone i stąd tak wiele
    > zawiedzonych jego użytkowników. Tych użytkowników, którzy zostali
    > "omamieni".
    > Każdy z nas ma inne potrzeby i każdy szuka rozwiązań dla sieboie. Ty
    > byłeś na tak, aj byłem na nie.

    Nie, tak zostal wykreowany wszystkomajacy telefon z WM. Obejrzyj
    reklamy iPhona i zobacz ONI NIE POKAZUJA NIGDZIE ZADNYCH wodotryskow
    ktorych telefonj nie ma, na kazdej reklamie jest iPHONA w dzialaniu.

    To wlasnie HTC kreouje "nowa rzeczywistosc w nawigacji " "niedostepne
    technologie transmosyjne " "wrazenia kosmicznez obcowania z wyszukanym
    dzielem inzynierow " itp pierdoly.

    > Przyzwyczajenia. To tak jak byś komuś, kto od wielu lat jadł codziennie
    > schabowe na obiad powiedział, że od dzisiaj zamiast schabowego będzie
    > jajko sadzone :)

    Od wielu lat :) no faktycznie 0,2% udzialu w rynku MMS wzgledem SMSow
    :) MMS w iPhonie nie ma bo to amerykanski produkt widac Jobs uznal MMS
    za wybryk natury ot tak poprostu.

  • 95. Data: 2009-02-25 08:49:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Skoro tak to po co mieszasz toto zwane iPhone z urządzeniami typu
    > smartfon ? :)

    Co to jest smartphone i ktorego warunku nie spalnia iPhone.
    iPhona jest "specyficznym" urzadzeniem niezwykle innym niz klasyczne
    upierdliwe do bolu rysikowe namiastki komputerow.

    > Zapewniam Cię, ze wiele już widziałem tych dedykowanych, zwłaszcza tych
    > tanich, marketowych pseudonawigacji, które nawet w części nie posiadają
    > funkcjonalności, ani dokładności Automapy, którą dostałem wraz z
    > telefonem. Obecnie każdy chce mieć nawigację, ale patrzy żeby wydać jak
    > najmniej. Uważają, że wydatek powyżej 300-400zł to jest rozpusta :)))

    I HTC Touch HD z nawigacja Automapa jest po 199zł w kazdym markecie ?

    > Z reguły te tańsze wersje urządzeń nawigacyjnych, poniżej 400zł
    > posiadają starsze wersje systemu oraz starsze i uboższe wersje programów.
    > Szczytem była nawigacja Lark Free Bird, która potrzebowała prawie 15 min
    > na rozruch i załapanie sygnału satelitów :)))

    Lark to firma brandujaca chinskie OEMy nie dziwi mnie to.
    Nie kazdy zas musi miec Automape za kilkaset zlotych bo i tak uzywa
    nawigacji w drodze z pracy do domu heheheh

  • 96. Data: 2009-02-25 08:51:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Co masz na myśli ?
    > Że mały ?
    > W ogóle mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - duże wświetlacze
    > dają więcej światła i po prostu mnie w nocy oślepiają tym światłem.
    > Poza tym i tak jeździ się głównie słuchając komunikatów.

    Zasadniczo nawigacja potrafi regulowac jasnosc kolejny kamyczek do
    ogrodka.

    > He he he - życzył bym sobie tak porządnych uchwytów jak w HTC w innych,
    > nawet markowych nawigacjach :))))

    A ile uchwycik 200zł ?

    > I znów się mylisz, chyba, ze piszesz o urządzeniach dedykowanych.
    > W HTC TyTn II jest 6 Pro, a w nowszyszych modelach HTC nowsze wersje.

    Ja mowilem o tych nawigacjach po 200zł ze siedzi w nich WIN CE 5.0
    najczesniej bo to chyba kosztuje 3USD

    > Do biura to się kupuje komputer typu desktop i zabawy jest dużo więcej
    > niż ze smartfonami - przede wszystkim lepiej się gra we Free Cell itp. :)

    i .... kulki :)

    > Powtarzam jeszcze raz. Ja potrzebuję urządzenia wszechstronnego do pracy
    > poza biurem, w terenie, na budowach, a nie zabawki.

    To po co kupiles zabawke HTC ?

  • 97. Data: 2009-02-25 08:53:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Buhahaha, nieźle się uśmiałem.

    Taaa dobra jestem nieobiektywny ale nawet nadredachtów TK pisze ze mu
    HTC Touch HD chrupie jak cholera na filmach numer 01/09

> [...]
    > działania urządzenia, które dla reszty społeczeństwa na zawsze
    > pozostanie zbyt skomplikowane to jestem debilem? No, no nociekawa to

    Slusznie zawsze mozesz machac cepem tez wielu nie potrafi :)
    WM jest bardzo specyficzny i zupelnie zbyteczny w telefonie na dodatek
    jest wyjatkowo utrudniajacy podstawowe czynosci.

  • 98. Data: 2009-02-25 10:27:54
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Jacek "Plumpi" pisze:
    - życzył bym sobie tak porządnych uchwytów jak w HTC w

    > A ile uchwycik 200zł ?

    Nie, w przeliczeniu na złotówki (bo kupowany w uk) 60zł.

    Szadzik

  • 99. Data: 2009-02-25 10:30:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Taaa dobra jestem nieobiektywny ale nawet nadredachtów TK pisze ze mu
    > HTC Touch HD chrupie jak cholera na filmach numer 01/09

    Według wszystkich Twoich teorii to zbędne, więc po co filmy oglądać?

    P.S. Współczuję, tym co muszą na telefonach filmy oglądać, zdecydowanie
    komputer wolę/ TV. Nawet muzyki nie mam na to wgranej, bo nie słucham na
    PDA.

    > Slusznie zawsze mozesz machac cepem tez wielu nie potrafi :)
    > WM jest bardzo specyficzny i zupelnie zbyteczny w telefonie na dodatek
    > jest wyjatkowo utrudniajacy podstawowe czynosci.

    Nie rozumiem w takim wypdaku po jaką cholerętego używasz!

    Szadzik

  • 100. Data: 2009-02-25 11:30:39
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Slusznie zawsze mozesz machac cepem tez wielu nie potrafi :)
    > WM jest bardzo specyficzny i zupelnie zbyteczny w telefonie na dodatek
    > jest wyjatkowo utrudniajacy podstawowe czynosci.

    A które urządzenie z WM to jeszcze TELEFON? Bo ja bardzo ale to bardzo bym
    chciał TELEFON, taki normalny telefon coś jak N6310i bez całego tego
    dodatkowego zbędnego gówna w postaci radi, mp3, tapet, animacji itd itp i
    mms-ow tez! ;)