  • 101. Data: 2009-02-25 11:36:12
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A ile uchwycik 200zł ?

    LOL, w komplecie z HTCII było wszystko od uchwytu po ładowarke sam.

  • 102. Data: 2009-02-25 12:03:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > LOL, w komplecie z HTCII było wszystko od uchwytu po ładowarke sam.

    Normalnie full wypasik :) A HTCII to co konkretnie TytN

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 103. Data: 2009-02-25 15:39:02
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nowka Acer Aspire One 699zł w Carrefour był, na allegro te same nowki
    > kupisz za 799zł

    Właśnie przeglądam 1000-1350zł :))))
    Poza tym jak taki netbook schować do kabury przy pasku ? :)))))

    > Nie widzi mi sie kombajn wszystkomajacy za duzo kompromisow naraz za zbyt
    > duza cene ot poprostu.

    Bo to jest kwestia określenia potrzeb. Do podręcznego użytkowania mam
    smartfon, a jak potrzebuję czegoś więcej (np. do programowania sterowników
    PLC czy central alarmowych) to po prostu wyciągam laptopa.
    Netbook to taka chu......ówka, bo ani nie jest komputerem, ani też to nie
    jest PDA :D
    Zbyt mały, zeby wygodnie pracować i zbyt duży, aby go nosić przy sobie :)

    > Marudzisz.

    vice versa :)

  • 104. Data: 2009-02-25 16:02:47
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Zasadniczo nawigacja potrafi regulowac jasnosc kolejny kamyczek do
    > ogrodka.

    Dokładnie tak samo jak HTC.
    Z tą różnicą, że HTC potrafi zmieniać tryb dzienny/nocny w sposób
    automatyczny, a niektóre urządzenia nawigacyjne, dedykowane tylko ręcznie :)

    > A ile uchwycik 200zł ?

    Myśl, myśl .....
    Skoro Orange sprzedawało go z Automapą to uważasz, że kazali by kupować
    klientom uchwycik za 200zł.
    No to podpowiem, bo i tak chyba się nie domyślisz :)))
    Był razem z trelefonem w komplecie, tak samo jak z resztą ładowarka sieciowa
    i samochodowa.
    To tak na wszelki wybadek jak byś chciał dalej dywagować :))))

    > To po co kupiles zabawke HTC ?

    Bo to nie jest zabawka, lecz narzędzie, które użytkuję.

  • 105. Data: 2009-03-10 13:39:33
    Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 17:23:00 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Co masz na myśli ?
    > Że mały ?
    > W ogóle mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - duże wświetlacze dają
    > więcej światła i po prostu mnie w nocy oślepiają tym światłem.

    Przecież po zachodzie słońca nawigacja przechodzi w tryb nocny z ciemnym
    tematem kolorów. Która navi tego nie potrafi???