  • 11. Data: 2010-01-22 14:49:41
    Temat: Re: [piątkowo] Historia pewnego wypadku drogowego
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hja705$pf3$...@n...onet.pl...

    > Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

    Nie ważne jaka jest praca tylko kto jest promotorem. Co jak rower stał
    oparty o drzewo ?
    ;-P

  • 12. Data: 2010-01-23 11:32:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 21:26:20 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ciekawe swoja droga - rower niewiele pogiety .. wiec co sie stalo z
    >honda ? spawana z dwoch czy po dachowaniu ? I gdzie sa drzwi ?

    Bo to jest Honda z gatunku "auto niebite, kobieta niepaląca nim
    jeździła do kościoła z dziadkiem", czy jakoś tak...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

    http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid
    =18273

  • 13. Data: 2010-01-23 14:16:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemysław Bernat wrote:

    > A widzisz różnicę pomiędzy rowerem, a Roverem?

    Tak - pierwsze, to to nazwa welocypedu, drugie to nazwa firmy. :-)
    (nie zwracaelm na to uwagi, bo na zdjęciach nie było widać żadnego bicykla)

    >Początkowo zastanawiałem się
    > co zostało z rowerzysty po ciachnięciu na pół Hondy :-)

    Turbodymomen?
    Który zawstydził wszystkie przecinaki?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-01-23 14:17:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Irokez wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100120/JAROSLAW/857401297

  • 15. Data: 2010-01-23 14:39:03
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    jerzu pisze:
    > Bo to jest Honda z gatunku "auto niebite, kobieta niepaląca nim
    > jeździła do kościoła z dziadkiem", czy jakoś tak...

    Tudzież "nie kupuj samochodów na F, kup porządną hondę/niemca" ;)

    --
    PSYLO

  • 16. Data: 2010-01-23 16:22:12
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Irokez wrote:
> [...]
    > Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?
    >
    > Bydlę, przeczytaj jeszcze raz
    >
    > Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

    Cóż - uznałem od razu, że chodzi o samochody i nie doszukiwałem się
    drugiego dna w w zwykłej literówce.
    Być może zabawnej, ale mnie nie ruszyła.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-01-23 16:59:12
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    eManitou pisze:

    > Nie ważne jaka jest praca tylko kto jest promotorem. Co jak rower stał
    > oparty o drzewo ?
    > ;-P

    Nic z tego - rower jechał prawidłowo, a nie był prawidłowo zaparkowany:P

    Shrek.