  • 1. Data: 2009-08-06 18:47:57
    Temat: początkujący AVRowiec
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś może mnie wtajemniczyć w metody programowania i debugowania "in
    system" w procesorkach AVR? czy taki programator STK500v2 umożliwi
    debugowanie i programowanie w systemie? ogólnie nic nie wiem, będę dźwięczny
    na każdą informację.

  • 2. Data: 2009-08-06 20:09:08
    Temat: Re: początkujący AVRowiec
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > czy Ktoś może mnie wtajemniczyć w metody programowania i debugowania "in
    > system" w procesorkach AVR?

    Nie wiem czy jesteś już przygotowany na poznanie tej wielkiej tajemnicy.
    Magiczne hasło brzmi ...
    JTAG !!!

    Paweł

  • 3. Data: 2009-08-06 23:40:50
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Paweł pisze:

    > Nie wiem czy jesteś już przygotowany na poznanie tej wielkiej tajemnicy.
    > Magiczne hasło brzmi ...
    > JTAG !!!

    Ewentualnie DebugWire w niektórych mniejszych AVRach. W najmniejszych to
    już trzeba myśleć o programowaniu (nie debugowaniu) przez TPI (bo nie ma
    ISP/SPI ani JTAGa ani DebugWire):
    http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?p
    art_id=4558

    BTW: Oficjalnie programowanie ATtiny10 obsługuje tylko starterkit
    STK600. A czy są już niezależne programy pokroju avrdude do tego celu?
    Sam protokół niby jest dobrze opisany ale nieźle pokręcony.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/