  • 101. Data: 2020-09-08 11:06:49
    Temat: Re: [OT] 40Tude rulez!!!
    Od: 9643<8...@i...invalid>

    Jacek Maciejewski w
    <news:tn9vg4ctz4zd.monn73en1q3t.dlg@40tude.net>:

    > Hmmm, to jest fajne :) Szkoda że nie ma takiego czy podobnego ficzera w
    > 40tude (albo nie wiem gdzie włączyć). Przekopałem parę razy opcje edytora
    > i niiic... Może jakiś skrypt by pomógł. Ale i tak 40tude rulez! W innych
    > czytnikach brakuje o wiele więcej.

    Jest ikona, i jest w menu Special - Reformat paragraph.
    Tylko trzeba zaznaczyć tekst, który ma być sformatowany

    --
    'Tom N'

  • 102. Data: 2020-09-08 11:17:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "9643" napisał w wiadomości grup
    Jacek Maciejewski w <news:tn9vg4ctz4zd.monn73en1q3t.dlg@40tude.net>:

    >Jest ikona, i jest w menu Special - Reformat paragraph.
    >Tylko trzeba zaznaczyć tekst, który ma być sformatowany

    Tak apropos, niedawno szukalem - to juz z 15 lat mija, odkad 40tude
    zostal porzucony.
    A ja ciagle uzywam.

    J.

  • 103. Data: 2020-09-08 11:23:02
    Temat: Re: pomoc.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Beznadzieja.
    >Linie powinny być łamane na twardo - czy to oryginał czy cytat -
    >dopiero na końcu akapitu, ewentualnie łamane czytnikiem przy
    wysyłaniu, jeżeli twardogłowo ustawimy te 80 czy 72 znaki.

    No, tak prawde mowiac to racje mial dawno temu Bonik Kujany, ze autor
    powinien pisac jednym ciagiem i dzielic na akapity wedle uznania, a
    czytnik powinien łamać zgodnie z ekranem czytającego, ale wtedy nic
    tak nie działało, wiec ostroznie z takimi poglądami.

    -----
    > https://imgpile.com/i/uYstoP

    J.

  • 104. Data: 2020-09-08 11:35:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-09-08 o 06:41 +0200, J.F. napisał:

    >Nigdy nie zaobserwowałem miszmaszu, i nie przyszło mi się zastanawiać
    >dlaczego. Teraz sprawdziłem - otóż Claws Mail bardzo sprytnie
    >re-formatuje długaśne cytaty. Tutaj przykład:

    >https://imgpile.com/i/uYstoP

    Sprytne. Czasem moze zaszkodzic, ale ogolnie sprytne.

    J.

  • 105. Data: 2020-09-08 11:53:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.09.2020 o 10:26, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > na końcu akapitu, ewentualnie łamane czytnikiem przy wysyłaniu, jeżeli
    > twardogłowo ustawimy te 80 czy 72 znaki.

    Dokładnie tak.

  • 106. Data: 2020-09-08 13:11:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2020 11:06:49 +0200, 9643 napisał(a):

    > Jest ikona, i jest w menu Special - Reformat paragraph. Tylko trzeba
    > zaznaczyć tekst, który ma być sformatowany

    Ale u mnie nie działa ani bez zaznaczenia ani z zaznaczeniem. Na
    alt.pl.test jest mój post, dłuuga liniz samych "z". Weź tam odpowiedz i
    pokaż że to działa, OK?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 107. Data: 2020-09-08 13:50:52
    Temat: Re: pomoc. Ortograficzni rasiści.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    Tuesday, September 8, 2020, 7:30:48 AM, you wrote:

    > I nadal mamy ligatury - tzn. każda porządnie złożona publikacja ich
    > używa.

    Ale tylko na poziomie składu - fi, fl, ft, rzadko zł i tylko naprawdę porządne
    narzędzia do składu. Choć można też ręcznie

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 108. Data: 2020-09-08 13:58:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak zł występuje w np. Excelu jako symbol waluty: jeden czy dwa znaki?

    -----

  • 109. Data: 2020-09-09 18:57:45
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2020-09-08 11:17:29 niejaki J.F. napisał:
    > Tak apropos, niedawno szukalem - to juz z 15 lat mija, odkad 40tude
    > zostal porzucony.
    > A ja ciagle uzywam.

    wstań, popatrz, nie jesteś sam.... czy jak to tam leciało :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 110. Data: 2020-09-10 11:51:10