  • 111. Data: 2020-09-10 13:53:51
    Temat: Re: pomoc drogowa
    Od: 1145<4...@i...invalid>

    r...@k...pl w
    <news:1otjlf9hr4k9fij90a2r1ec1m0je21900r@4ax.com>:

    > Ale przed kropką stawia.

    Nie stawia -- z tego co widzę...

    --
    'Tom N'

  • 112. Data: 2020-09-10 22:24:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-04 08:01, J.F. wrote:
    > jak czlowiekowi stanie auto gdzies w Polsce ... to gdzie szukac pomocy ?
    >
    > Google zostaje, czy bylo se kupic assistanse ?
    >
    > J.

    112 ?

  • 113. Data: 2020-09-10 22:25:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-04 16:54, Jacek Maciejewski wrote:

    > Skoro nie piszesz ortograficznie to i nie dziw że cię to nie razi.
    > Poprawne pisanie to wyraz grzeczności dla rozmówców.

    Chyba snobizmu.

  • 114. Data: 2020-09-10 22:25:39
    Temat: Re: pomoc.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-04 18:05, Frakon wrote:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Musiałeś być bity za młodu.
    >
    > Poprawne pisanie polega na tym, żeby było zrozumiałe.
    >
    > Wyraz grzeczności dla rozmówców jest wtedy, gdy : nie obrażasz,
    > nie narzucasz się, nie uzywasz wulgaryzmów, itd.

    O to to.

  • 115. Data: 2020-09-11 09:00:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 22:25:17 +0200, kk napisał(a):

    > Chyba snobizmu.

    Widzę że dla niektórych zdanie matury to przejaw snobizmu :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 116. Data: 2020-09-12 02:01:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-05 14:46, Frakon wrote:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ortograficzni rasiści będą się czepiać każdego przecinka,
    > po to żeby pokazać, że coś wiedzą.
    > Sztuka dla sztuki.
    > Tekst ma być zrozumiały i temu ma służyć ortografia.

    Ortografia to efekt zwykłego lenistwa, żadne wartościowe zasady. Się
    komuś kojarzy jeden wyraz z drugim i tak samo go pisze. Niektórym się
    nie kojarzy.

  • 117. Data: 2020-09-12 23:49:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Sep 2020 13:53:51 +0200, w <1rookpj500nwa$.dlg@emil.not.valid>,
    1145<4...@i...invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    > Nie stawia -- z tego co widzę...

    Źle się wyraziłem -- przed pytajnikiem stawia, przed kropką nie. Więc dziwne :)

  • 118. Data: 2020-09-21 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Claws reformatuje cytaty tylko w edytorze. W oknie podglądu tylko je
    > zawija (tzn. wizualnie łamie linie do szerokości ekranu). Przy
    > odpowiedzi natomiast (edytor) zawija do 70-kilka kolumn i dodaje
    > dodatkowe znaczniki '>'.

    xnews robi dokładnie tak samo.
    Te 70-kilka mozna sobie ustawic ile dokładnie to ma być.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 119. Data: 2020-09-23 09:26:31
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020.09.04 o 08:01, J.F. pisze:
    > jak czlowiekowi stanie auto gdzies w Polsce ... to gdzie szukac pomocy ?
    >
    > Google zostaje, czy bylo se kupic assistanse ?

    Koledze zepsuł się samochód pod Wrocławiem. Pół dnia dzwonił po
    laweciarzach i serwisach, bo żaden nie miał czasu lub ochoty ich odholować.
    Trochę mnie to dziwi, bo zazwyczaj laweta przyjeżdża przed policją i
    karetką.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2020-09-23 12:27:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >odholować.
    >Trochę mnie to dziwi, bo zazwyczaj laweta przyjeżdża przed policją i

    Pytanie nie wzielo sie znikad - koledze sie auto popsulo, a ze
    daleko - nie moglem pomoc.
    Wyszukalem mu troche na internecie - jeden nie odpowiada, choc niby
    24h, drugi nie odpowiada, trzeci za daleko, wiec nawet nie dzwoni,
    czwarty mowi ze doplata za nocke sie nalezy.

    I tak mu jeszcze podopowiadam - zadzwon do ubezpieczyciela, spytaj
    jaka lawete wezwą.
    Albo zadzwon na policje, spytaj kogo oni by wezwali, z kim maja umowe.

    Postanowil poczekac do rana, stal nawet poza poboczem, ale rano
    pojawil sie jakis "patrol autostradowy", choc to tylko ekspresowka
    byla, i stwierdzili, ze stac nie moze.
    Okazalo sie, ze mial jednak assistance, ale laweciarz cos narzekal ze
    to limit przekroczy, i ze nie pokryja mu kosztow.
    Wiec cos tam doplacil, a i tak znacznie mniej niz ta pierwsza oferta
    z telefonu i internetu.

    J.