  • 11. Data: 2010-01-22 10:31:43
    Temat: Re: porównanie dwóch aut
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 10:30:28 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > W Wartsila-Sulzer RTA96-C powinien się zmieścić. Najwyżej trzeba by
    > wcześniej
    > przez zgniatarkę przepuścić.

    widzisz.. o zgniatarce nie pomyślałem, tak, wtedy wejdą spokojnie obydwa

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-01-22 13:02:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "lublex" <l...@o...pl> wrote in message

    > Przestań używać slangu w swoich wypowiedziach, bo grupowi puryści językowi
    > zjedzą Cię i... słusznie!
    >
    > Co do tematu, hmm... mało awaryjne powiadasz, a to stawiałbym na: tylne
    > szyby bez ogrzewania, boczek od tylnych lewych drzwi, pas biodrowy na
    > tylnej kanapie (ale biodrowy bo inne to mogą być awaryjne). To tak na
    > szybko.
    > A może inni użytkownicy tych lub innych marek podpowiedą co się nie psuje
    > "w dieslu i kombi", lub co się ogólnie w samochodach nie psuje.
    >
    > pozdr
    > lublex

    Napisal to osobnik majacy problemy z interpunkcja i rzucajacy "pzdr" niczym
    (po)ziomek spod bloku. Ale w koncu najwazniejsze to trzymac poziom jezyka,
    nieprawdaz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-01-22 14:27:01
    Od: marjan <k...@g...com>

    kamil pisze:

    > Napisal to osobnik majacy problemy z interpunkcja i rzucajacy "pzdr"
    > niczym (po)ziomek spod bloku. Ale w koncu najwazniejsze to trzymac
    > poziom jezyka, nieprawdaz?

    ..napisał to osobnik, który nie wie co to są polskie znaki :)))

    BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 14. Data: 2010-01-22 15:10:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message

    > ..napisał to osobnik, który nie wie co to są polskie znaki :)))
    >
    > BP, NMSP

    Po pierwsze ja nie kozacze, po drugie nie bede w pracy przestawiac jezyka co
    chwile, zeby jakiemus nieslubnemu synowi profesora Miodka sprawic
    przyjemnosc. ;)

    Pozdrawiawm
    Kamil

  • 15. Data: 2010-01-22 21:45:26