  • 1. Data: 2009-09-09 12:12:55
    Temat: poszukuje urzadzenia do zdalnego sterowania TV z komputera
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Witam,

    Poszukuje urzadzenia, ktore podlaczone do komputera umozliwiloby mi zdalne
    sterowanie odbiornikiem TV. Znacie moze cos takiego?

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 2. Data: 2009-09-09 13:04:38
    Od: Padre <P...@n...net>

    Artur pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuje urzadzenia, ktore podlaczone do komputera umozliwiloby mi
    > zdalne sterowanie odbiornikiem TV. Znacie moze cos takiego?

    Było takie coś, firmy polskiej RAKS, nazywało sie bodaj MegaPilot czy
    jakoś tak. Pudełko podłączane do komputera i nadajnik podczerwieni na
    10m kablu. Można było sterować komputer dowolnym pilotem i w drugą
    stronę sterować komputerem wszystkie urządzenia do których mamy piloty
    bądź znamy kody. Do tego było sporo softu, program telewizyjny ściągany
    z sieci, możliwość tworzenia makr. Generalnie było to jednak nie do
    końca dopracowane i po kilku dniach prób wrzuciłem do szafki a po kilku
    latach poszło na części.

  • 3. Data: 2009-09-09 18:50:48
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    Artur pisze:
    > Poszukuje urzadzenia, ktore podlaczone do komputera umozliwiloby mi
    > zdalne sterowanie odbiornikiem TV. Znacie moze cos takiego?

    http://www.lirc.org/
    http://www.lirc.org/transmitters.html

    Pozdrawiam,
    Michał