  • 1. Data: 2009-09-08 20:16:55
    Temat: szukam AD811 najlepiej DIL-8
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Może ktoś pomoże. Sampli do Polski nie wysyłają. Kupić u nich można minimum
    50 szt. Polskiemu dealerowi padła strona.
    W dostępnych sklepach stan magazynowy zero. Może coś podobnego. Sprawdzałem
    różne OPA dostępne w sklepach, ale żaden nie ma pasma 100MHz.
    TIA,
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-09-08 20:22:48
    Temat: Re: szukam AD811 najlepiej DIL-8
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

> [...]
    > W dostępnych sklepach stan magazynowy zero. Może coś podobnego. Sprawdzałem
    > różne OPA dostępne w sklepach, ale żaden nie ma pasma 100MHz.

    Z ciekawości - na czorta Ci te 100 MHz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-09-08 20:24:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > Może ktoś pomoże. Sampli do Polski nie wysyłają. Kupić u nich można minimum
    > 50 szt. Polskiemu dealerowi padła strona.
    > W dostępnych sklepach stan magazynowy zero.

    Dziwne - TME przyznaje się do 4 sztuk a to był pierwszy sklep, do
    którego zajrzałem...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-09-08 21:59:59
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś pomoże. Sampli do Polski nie wysyłają. Kupić u nich można
    > minimum 50 szt. Polskiemu dealerowi padła strona.

    moze Farnell ? z UK przysyłają taniej niz TME z PL ;)

    @

  • 5. Data: 2009-09-09 07:07:21
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    > Z ciekawości - na czorta Ci te 100 MHz?

    1. Składam generator DDS na AD9851. Max. częstotliwość generowana ~90MHz.
    Jak nie dostanę tanio AD911 może z rozpaczy zrobię wzmacniacz na
    nieśmiertelnym uA733+wtórnik. Niestety po wielu latach wracam do elektroniki
    i wyposażenie warsztatu składa się tylko na razie z lutownicy, zasilacza i
    oscyloskopu.
    2. Jak sprawdzałem TME, widziałęm stan magazynowy 0. Teraz widzę 4
    (dziękuję).
    3. Dziękuję za adres Farnell'a. Jednak z dostawą jest drożej niż w TME (24Ł
    za dwie szt.)
    pozdrawiam wszystkich,
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-09-10 05:24:26
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > W dostępnych sklepach stan magazynowy zero. Może coś podobnego.
    > Sprawdzałem różne OPA dostępne w sklepach, ale żaden nie ma pasma 100MHz.

    www.spoerle.de, maja filie w Warszawie

    Waldek

  • 7. Data: 2009-09-13 09:11:24
    Od: Sylwester Łazar <g...@a...pl>

    > 1. Składam generator DDS na AD9851. Max. częstotliwość generowana ~90MHz.
    Dziwne jest życie:-)
    Kolega już pomógł, więc mogę się tylko zaoferować awaryjnie, gdyż mam gdzieś
    1 czy 2 szt.
    Ale nie to jest najciekawsze.
    Spojrzałem, dla pewności, na swoją pracę dyplomową z 1995:
    www.alpro.pl/dyplom
    I tam właśnie siedzi taki AD811 na wyjściu właśnie generatora DDS :-)
    Jaki świat jest mały!

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-09-13 18:36:38
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dziwne jest życie:-)
    > Kolega już pomógł, więc mogę się tylko zaoferować awaryjnie, gdyż mam
    > gdzieś
    > 1 czy 2 szt.

    Wielkie dzięki, zamówiłem już (z bólem kieszeni) w sklepie internetowym.

> [...]
    > www.alpro.pl/dyplom
    > I tam właśnie siedzi taki AD811 na wyjściu właśnie generatora DDS :-)

    Kiedy ja pisałem swoją pracę dyplomową w 1971 roku to o DDSach nikomu się
    nie śniło.
    A teraz pewnych rzeczy muszę się nauczyć (aktualnie - programowanie AVR'ów).
    > -- .
    > pozdrawiam
    > Sylwester Łazar

    Dzięki za pomoc,