  • 11. Data: 2010-11-24 08:53:51
    Temat: Re: pozycjonowanie zajawki www
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ano, też o tym pomyślałem, tylko że to już po wysłaniu posta :)
    > Zresztą jak widać, już się strona zaindeksowała :)

    Powiem szczerze, że wszystkie strony które robiłem indeksowały się same i to
    bardzo dobrze zwykle.
    Nie korzystałem z narzędzi google-a bo nigdy nie miałem takiej potrzeby.
    Fakt, że akurat zajawki nigdy nie zostawiałem na tak długi okres jak w tym
    przypadku...

    Pozdr.

  • 12. Data: 2010-11-24 08:58:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Za szybko wyciągasz wnioski ale mimo wszystko dziękuję poradę.
    Tyle, że wiedza o której piszesz zmieści się na połowie kartki A4...