  • 1. Data: 2022-07-15 08:28:30
    Temat: praca z covidem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.

    a jak u Was było?

    wpisujce miasta

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2022-07-15 10:07:44
    Temat: Re: praca z covidem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2022 o 08:28, PiteR pisze:
    > kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    > normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.
    >
    > a jak u Was było?

    NTG

    Nudzi Ci się?
    To roboty się jakiejś weź.

  • 3. Data: 2022-07-15 10:50:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tar78g$n93$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Nudzi Ci się?
    > To roboty się jakiejś weź.

    sklejam samolot

    ale wy wszystkowiedzacy
    eurydycja, elokwencja, szerokie kontakty.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2022-07-15 12:10:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-15-lipca-2022 o 10:50, PiteR pisze:

    > sklejam samolot

    Składam książkę o składaniu samolotów W PRACY ;-)

    Jak chcesz się dowiedzieć jak było to poszukaj w archiwum.

    Nie znam nowych przypadków. Bo ludzie teraz mają przeziębienie a nie
    covida.

    wg starej nomenklatury w tym roku zaliczyłem pewnie już ze 3 covidy

    Kto da więcej?

    Wpisujcie miasta ;-)

  • 5. Data: 2022-07-15 12:46:30
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 15.07.2022 o 12:10, _Master_ pisze:

    > Składam książkę o składaniu samolotów W PRACY ;-)
    >
    > Jak chcesz się dowiedzieć jak było to poszukaj w archiwum.
    >
    > Nie znam nowych przypadków. Bo ludzie teraz mają przeziębienie a nie
    > covida.

    Koleżanka miała gorączke, poprosiła o test, wyszedł pozytyw.
    Domowników: dziecko i matkę też po 2 dniach rozłożyło, syn z łóżka nie
    wychodzi. Naprawdę mocne te "przeziebienie" jak na obecną porę roku.
    Mąż i drugie dziecko bezproblemowo (jak na razie).

    --
    viktorius

  • 6. Data: 2022-07-15 14:00:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 15.07.2022 o 10:07, Cavallino pisze:

    > NTG

    Coraz rzadziej zaglądam na grupy dyskusyjne, głównie za sprawą tępych
    prymitywów, zasrywających dowolną grupę wiadomościami bez związku z
    tematyką grupy.

    > Nudzi Ci się?
    > To roboty się jakiejś weź.

    Nie, nic z tego.
    Tępe prymitywy doznają chyba orgazmu, kiedy trafi im się okazja do
    zasrania, one po prostu muszą. :/ Najlepiej takich od razu do kibla,
    naprawdę nic się nie straci - a wręcz przeciwnie: dużo lepiej się czyta.

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2022-07-15 14:30:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-15-lipca-2022 o 12:46, viktorius pisze:

> [...]
    > wychodzi. Naprawdę mocne te "przeziebienie" jak na obecną porę roku.
    > Mąż i drugie dziecko bezproblemowo (jak na razie).

    Dopełnij informacją czy się szczepili

  • 8. Data: 2022-07-15 16:24:07
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 15.07.2022 07:28, PiteR wrote:
    > kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    > normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.
    >
    > a jak u Was było?

    Nigdy nie zrobiłem testu, więc nie wiem czy miałem kowida (z resztą
    któreś tam badania pokazały że te testy to często fałszywie pozytywne
    były, więc ci co wiedzą to też nie wiedzą ;). Do pracy chodziłem jak
    zwykle, czyli jak rozłożyło mnie bardziej to zostałem w domu.

  • 9. Data: 2022-07-15 16:29:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62d156df$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user Akarm pisze tak:

    > Coraz rzadziej zaglądam na grupy dyskusyjne, głównie za sprawą
    > tępych prymitywów, zasrywających dowolną grupę wiadomościami bez
    > związku z tematyką grupy.

    To nie problem. Można kasować wątki.

    Problem jest, że ludzie gówno wiedzą albo
    specjalnie nie chcą powiedzieć bo trzymają wiedzę dla rodziny i
    przyaciół królika.

    tę grupę można scharakteryzować krótko
    janosik/pieszy na przejsciu/nie pimpa mi nawigacja na A4

  • 10. Data: 2022-07-16 00:09:50
    Temat: Re: praca z covidem [ntg]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tarta9$32qgj$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

> [...]
    > pozytywne były, więc ci co wiedzą to też nie wiedzą ;). Do pracy
    > chodziłem jak zwykle, czyli jak rozłożyło mnie bardziej to

    Miewałem bóle mięśni od niedoboru vit D
    ale tym razem jak mnie siekło to od razu wiedziałem, że to covid
    gorączki nie miewam, wzrosła tylko do 37'.

    W drugim dniu pojawiły się problemy z oddychaniem.
    Podłączyłem się pod komp wszystkie odczyty w normie
    więc to tylko zawalony nos, gardło, glut plus panika.

    po 6 dniach czuję się normalnie tylko jedzenie ma dziwny niesmak.
    mój covidek prawdopodobnie wersja prosto ze słonecznej Italii.

    także tak

    a tu chłopaki zdolniejsze niż w Drezdenku

    https://www.youtube.com/watch?v=wsiEaoLWcfc

    --
    Piter

    #ZawszeGratem