  • 111. Data: 2021-05-24 11:26:41
    Temat: Re: prad
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 11:19, Janusz pisze:

    > Niczego nie bronię, mam w dupie cały ten pisowski rząd.

    Tak piszesz, a robisz coś innego.
    Nieważne co deklarujesz, ważne co robisz.
    A takimi tekstami, właśnie go bronisz.

  • 112. Data: 2021-05-24 11:28:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 11:21, Janusz pisze:

    > Zgoda, ale nie można powiedzieć że
    > "Przecież tam jest taka rotacja w kadrach że samą tą karuzelą mogliby na
    > przykład pompy chłodzenia napędzać:P "
    >
    > Ludzie (nie politycy) generalnie szanują pracę gdzie można dobrze zarobić.

    Pewnie właśnie chodziło o "górę", a nie o ogól załogi.
    A skutki działań nieudaczników dość łatwo sobie wyobrazić.

    Taki pociotek, zatrudni kolejnego pociotka bez kompetencji i posadzi go
    przy konsoli.

  • 113. Data: 2021-05-24 18:07:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2021 o 10:12, Janusz pisze:

    > Czyli nie 'mnie' tylko 'nas' mają w dupie.

    Tak - nas co oznacza również ciebie.

    --
    Shrek

  • 114. Data: 2021-05-24 18:14:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tam jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja z tego co czytam,
    > zacytuję sam siebie z innego posta

    Nie ma w tym nic skomplikowanego. Pakiet kontrolny w PGE posiada niejaki
    sasin. Znany również z tego, że jest ministrem aktywów
    _państwowych_polskiego_ (nie)rządu.

    > Więc sprawa nie jest prosta ani czarno-biała. "

    Jest prosta i czarnobiała. Niemcy się skumplowali z pepiczkami na nasz
    wspaniały rząd szkalujo...

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2021-05-24 18:15:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żeby7 kogoś 'zapromować' to kogoś trzeba wyrzucić.

    Generalnie to nie trzeba, ale często się tak robi. A bo co?

    --
    Shrek

  • 116. Data: 2021-05-24 19:46:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 11:26, Cavallino pisze:

    > Tak piszesz, a robisz coś innego.
    > Nieważne co deklarujesz, ważne co robisz.
    > A takimi tekstami, właśnie go bronisz.

    Pierdol się.

    --
    Janusz

  • 117. Data: 2021-05-24 22:40:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 19:46, Janusz pisze:

    > Pierdol się.

    Takimi jeszcze bardziej wpisujesz się w ich linię.
    To ten sam styl.
    Za dużo tvpis, za mało czegoś normalnego.

  • 118. Data: 2021-05-25 06:27:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2021 o 11:21, Janusz pisze:

    > Ludzie (nie politycy) generalnie szanują pracę gdzie można dobrze zarobić.

    Ale władza nie szanuje ludzi. Zresztą z tym szanowaniem pracy przez
    ludzi to wbrew pozorom dużo zależy od człowieka.

    --
    Shrek