  • 101. Data: 2021-05-24 07:19:15
    Temat: Re: prad
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-05-2021 o 21:31, Janusz pisze:
> [...]
    a-turow-maja-natychmiast-stanac-postanowil-trybunal/

    > No i wszystko jasne
    > "Na całe zamieszanie mają też wpływ wybory parlamentarne w Czechach,
    > które odbędą się jesienią. Startuje w nich ugrupowanie hejtmana
    > (odpowiednika naszego marszałka województwa) regionu libereckiego,
    > Martina Puty."

    Na tym się artykuł skończył, czy tylko tyle zapamiętałeś?

    > A co do wody to juz cytowałem

    I już Ci odpowiadałem, żebyś nie wierzył w ani słowo, które wydał z
    siebie organ podległy pisowi.

  • 102. Data: 2021-05-24 10:12:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 06:40, Shrek pisze:

    > A co - ze swoich zapłacą?

    Czyli nie 'mnie' tylko 'nas' mają w dupie.

    --
    Janusz

  • 103. Data: 2021-05-24 10:18:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 07:19, Cavallino pisze:

    a-turow-maja-natychmiast-stanac-postanowil-trybunal/

    > Na tym się artykuł skończył, czy tylko tyle zapamiętałeś?
    Nie jestem rzecznikiem rządu więc czemu się mnie czepiasz, jedni
    twierdzą że konsultacji nie było drudzy że były, czesi coś podpisali i
    została wydana w zeszłym roku decyzja, wtedy problemów nie mieli, nie
    protestowali, zaczeli nagle w tym roku, dlaczego? może dlatego że
    zbliżają się wybory i się ockneli?
    Poza tym chcą naszym kosztem zrobić ileś tam sieci wodociągowych za
    nasze pieniądze,
    nasi robili odwierty z naszej strony, czesi u siebie się nie zgodzili,
    dlaczego?
    bo może by się okazało że woda ginie nie u nas a u nich w żwirowni która
    jest blisko tych wsi.
    Więc sprawa nie jest prosta ani czarno-biała.

    --
    Janusz

  • 104. Data: 2021-05-24 10:19:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 06:44, Shrek pisze:

    > Taki kierownik promuje "maliniaków", w sumie może i dobrze że tej
    > atomówki nie zbudowaliśmy...

    Żeby7 kogoś 'zapromować' to kogoś trzeba wyrzucić.

    --
    Janusz

  • 105. Data: 2021-05-24 10:21:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 06:42, Shrek pisze:

    > No już prezes opowiada, że w zasadzie to nie PGE wyrok dotyczy a polski,
    > a pge przecież nic z poslką wspólnego nie ma;) Znów wychodzi na to że
    > sasin nic z aktywami państwowymi nie ma;)

    Tam jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja z tego co czytam,
    zacytuję sam siebie z innego posta

  • 106. Data: 2021-05-24 10:26:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 10:18, Janusz pisze:

> [...]
    > twierdzą że konsultacji nie było drudzy że były, czesi coś podpisali i
    > została wydana w zeszłym roku decyzja, wtedy problemów nie mieli,

    Ale kto nie miał?
    Naprawdę nie jesteś w stanie znaleźć informacji o burzy która się potem
    rozpętała?

    > nie
    > protestowali, zaczeli nagle w tym roku,

    A kiedy mieli zacząć, jak przedłużenie koncesji było w grudniu?

    Ja tam im wierzę, bo niedaleko obserwowałem podobny przypadek.
    Te samie głupie tłumaczenia były.

    Ale jak wyschło prawie całe Pojezierze Gnieźnieńskie, to już nikt ich
    nie chciał słuchać.

    Ale jednak Solorz (właściciel) miał więcej głowy na karku, niż hardy
    pisowski minister i w końcu zrezygnował z podtrzymywania na siłę trupa
    (tj PAK) i robienia nowych odkrywek, wskutek których mogło wyschnąć
    nawet Gopło.

    W zamian chce tam zrobić energetykę odnawialną.

  • 107. Data: 2021-05-24 10:27:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 10:19, Janusz pisze:

    > Żeby7 kogoś 'zapromować' to kogoś trzeba wyrzucić.

    Ludzie odchodzą na emerytury, a wystarczy też zmienić niektórym
    stanowiska, albo zrobić nowe.
    Miejsce dla misiewiczów musi się znaleźć.
    Efekty widzimy.

  • 108. Data: 2021-05-24 10:32:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2021 o 10:21, Janusz pisze:

    > Tam jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja z tego co czytam,
    > zacytuję sam siebie z innego posta
    > "Nie jestem rzecznikiem rządu więc czemu się mnie czepiasz

    Bo ZNOWU bronisz stanowiska pisu jak niepodległości i powtarzasz ich
    kłamstwa, sugerując że mają chociaż część prawdy w sobie.

  • 109. Data: 2021-05-24 11:19:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 10:32, Cavallino pisze:

    > Bo ZNOWU bronisz stanowiska pisu jak niepodległości i powtarzasz ich
    > kłamstwa, sugerując że mają chociaż część prawdy w sobie.
    Niczego nie bronię, mam w dupie cały ten pisowski rząd.

    --
    Janusz

  • 110. Data: 2021-05-24 11:21:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 10:27, Cavallino pisze:

    > Ludzie odchodzą na emerytury, a wystarczy też zmienić niektórym
    > stanowiska, albo zrobić nowe.
    > Miejsce dla misiewiczów musi się znaleźć.
    > Efekty widzimy.
    Zgoda, ale nie można powiedzieć że
    "Przecież tam jest taka rotacja w kadrach że samą tą karuzelą mogliby na
    przykład pompy chłodzenia napędzać:P "

    Ludzie (nie politycy) generalnie szanują pracę gdzie można dobrze zarobić.

    --
    Janusz