  • 11. Data: 2021-05-07 07:38:08
    Temat: Re: prad drozeje
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 13:19, J.F pisze:

    > Wydaje mi sie, ze kiedys tam planujac ograniczenia przydzielili prawa
    > do emisji poszczegolnym panstwom na podstawie emisji w przeszlosci,
    > czyli de facto stanu przemyslu.
    > I Polska dostala dosc duzo, bo sie liczyl okres z PRL.

    Czyli możliwe, że w ramach przyznanych praw do emisji to skarb państwa
    kasuje firmy za emisję, a za przekroczenie emisji pieniądze lądują w ...
    no właśnie, gdzie?

    > Zreszta masz tam napisane - dochod budzetu.
    > Bo jakby mialy placic komus innemu ... o, to by panstwa nie podpisaly
    > :-)
    oczywiście, przecież polityk nie działałby na szkodę obywateli ;-)

    Lukasz

  • 12. Data: 2021-05-07 10:44:37
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Irek.N. pisze:

    > Widzisz, to jest myśl, wystarczy rurę wyciągnąć na tyle daleko w
    > przestrzeń, żeby siła odśrodkowa obrotu ziemi ją napinała, a próżnia
    > sama sobie odessie co jej tam na wlocie do rury przy gruncie podamy.
    > Genialne ;)
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Genialne to będzie jak wymyślisz na tyle odporny materiał żeby wytrzymał
    i dlaczego atmosfera nie ucieka jak jest próżnia nad nią ;)

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 13. Data: 2021-05-07 11:27:00
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Irek.N. w

    https://www.youtube.com/watch?v=pcCf25EPGg8

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2021-05-07 11:40:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 06:38:08 +0100, ddddddddddddd wrote:

    > Czyli możliwe, że w ramach przyznanych praw do emisji to skarb państwa
    > kasuje firmy za emisję, a za przekroczenie emisji pieniądze lądują w ...
    > no właśnie, gdzie?

    Byc moze nie ma przekroczen - firma ma kupic prawo do emisji.
    Na krajowej czy zagranicznej gieldzie.
    A za przekroczenie przewidziana sroga kara.

    J.

  • 15. Data: 2021-05-07 17:15:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 22:13, Irek.N. pisze:

> [...]
    > przestrzeń, żeby siła odśrodkowa obrotu ziemi ją napinała, a próżnia
    > sama sobie odessie co jej tam na wlocie do rury przy gruncie podamy.

    W środek rury kapsuły wynoszące ładunki na orbitę. I polityków (bez
    kapsuł) żeby ich wysłać w pisdu.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-05-07 19:28:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-maja-2021 o 13:07, J.F pisze:
    > Kto na tym zarabia?

    Pomyśl o tym przy urnie wyborczej

  • 17. Data: 2021-05-07 21:54:59
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > W środek rury kapsuły wynoszące ładunki na orbitę. I polityków (bez
    > kapsuł) żeby ich wysłać w pisdu.

    Ja tu sobie jaja robię, a Ty o marzeniach piszesz :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2021-05-07 21:58:22
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > https://www.youtube.com/watch?v=pcCf25EPGg8

    To smutne jest :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 19. Data: 2021-05-07 22:06:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2021 o 21:54, Irek.N. pisze:

    > Ja tu sobie jaja robię, a Ty o marzeniach piszesz :(

    Ale przyznasz, że taki machający kończynami kurdupel, z zepsutym
    uzębieniem, w atmosferze CO2, wybierający się w pisdu... ;)

    --
    Shrek