  • 31. Data: 2020-10-22 15:49:14
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 01/10/2020 11:11, J.F. wrote:

    >Kup najpierw kabel sensowniejszy, Baseus i troche tańszy Ugreen. Oba
    >tanie jak barszcz, z chin, ale nie mogę narzekać na jakość, w tej
    >cenie nie trafiłem na nic lepszego i jest to powtarzalne przez
    >ostatnie lata, tzn nie trafiły się gorsze i eksploatowane, nie
    >popsuły się.
    >Np. coś takiego:
    >https://www.aliexpress.com/item/4000624842627.html
    >Jeśli chcesz tanio i dobrze, to właśnie UGreen i Baseus.

    Dzieki, te UGreen faktycznie zacne, ale przy okazji i stare sie troche
    rozruszaly, i ciagle mam zagadke - na jednym kabelku raz 0.8A, a innym
    razem 0.45A.

    No i nie wiem dlaczego. Chyba jest na granicy parametrow i raz telefon
    lapie, a innym razem nie.

    Chyba jednak zmontuje cos do pomiaru opornosci.

    >Lub zmień telefon na USB-C, tak wyższe napięcie skutecznie maskuje
    >niedoróbki kabli :P

    Ale bedzie wtedy problem z ladowarkami, czemu raz wyzsze, a za chwile
    nizsze :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-02-24 19:41:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raz dałem telefon dziecku do grania (z wetknięta wtyczką zasilania) i od tego dnia
    już nic nie jest takie samo...

    -----
    > mialem 2m kabel, ktory w miare dobrze ladował, a teraz cos nie chce.
    > Wtyczki winne, kabel, telefon, ladowarka, bateria ... czy wszystko po trochu,
    drobna zmiana parametrow i ten telefon na tych