  • 11. Data: 2014-02-19 14:58:50
    Temat: Re: problem z odpaleniem
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Tak mi naszlo na mysl, co oni kurwa umieja? Pisac niet, uzywac internetow
    > niet,
    > zadzwonic niet, wykonac prosta czynnosc myslowa niet, no to co?!

    To jest po prostu demencja! Zwykle alzheimer atakował na starość...
    Myślę, że coś się zmieniło i atakuje teraz młodych. Czarno widzę :/

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2014-02-19 16:23:30
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    masti napisal

    > to weĹş mechanika niech Ci naprawi

    Kurwa pisze o pomoc wlasnie po to zeby nie brac mechanika bystrzaki ale
    widzę tez macie wiedzę nie chudą w temacie a zwlasza ten pajac na gumce od
    majtek"KUCZU" pierdolony filozof po podstawówce i po huj wam ta kurwa
    strona czlowiek próbuję się czegoś dowiedzieć a tu kuuczu zapierdala na
    "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil
    zajebany!!!
    Nie pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-02-19 16:51:03
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "bartek999" <bartek092@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > strona czlowiek próbuję się czegoś dowiedzieć a tu kuuczu zapierdala na
    > "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil

    Niesamowite. Nic nie rozumiem.
    Ej no, synek 999, rozwin alegorie.

    Tmek

  • 14. Data: 2014-02-19 18:08:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    bartek999 pisze:
    > I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

    Tak jak na aukcji allegro jest napisane: jeśli zgubisz ostatni kluczyk
    zadzwoń do sprzedającego (tel.536291602) to Ci przypisze nowy klucz do ECU.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2014-02-19 18:44:15
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "bartek999"
    > i po huj wam ta kurwa strona

    Święte słowa. Zamknąć tę jebaną stronę!
    Odpowiada za nią niejaki Lovtza.
    On odpowiada za te debilizmy i toleruje tę bandę
    debili. To admin z bożej łaski - trzeba z nim
    zrobić porządek razem z jego moderatorami.

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2014-02-19 18:55:52
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > Tak jak na aukcji allegro jest napisane: jeśli zgubisz ostatni kluczyk
    > zadzwoń do sprzedającego (tel.536291602) to Ci przypisze nowy klucz do ECU.

    wkońcu ktoś normalny :) dzięki serdeczne kolego,powodzonka!!!

  • 17. Data: 2014-02-19 18:58:01
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:le2ofj$epo$...@n...news.atman.pl.. .

    > Tak jak na aukcji allegro jest napisane:
    Ale on właśnie tego nie ogarnia! Ma tylko dwie synapsy, niestety
    zbytnio oddalone od siebie i nie jest w stanie przeczytać ze
    zrozumieniem opisu na tej aukcji. Opis jest dla niego albo
    niezrozumiały, albo nie potrafi użyć linka :\

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2014-02-19 19:32:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 19.02.2014 bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl> napisał/a:
    > Piotr Rezmer napisal

    > wkońcu ktoś normalny :) dzięki serdeczne kolego,powodzonka!!!

    To se zatrdunij teraz na etat tlumacza z polskiego na polski a zycie stanie
    sie prostsze... Ja pierdole co za imbecyl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-02-19 20:44:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-19 16:23, bartek999 pisze:

> [...]
    > strona czlowiek próbuję się czegoś dowiedzieć a tu kuuczu zapierdala na
    > "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil

    grubo ! :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 20. Data: 2014-02-19 20:55:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 15:23:30 +0000 osobnik zwany bartek999
    napisał:
    > huj

    to się pisze przez CH

    --