  • 21. Data: 2009-10-20 17:40:02
    Temat: Re: problem z silnikiem w dt125
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    czyli zgodnie ztym co pisze ten gosc ze strony www.dt125r.net

    > Różnica Panie w kopie jest kolosalna, wprawdzie ja tym polatam
    > sporadycznie , bo to sprzęt syna, ale spoko leci ok 130km/h i rwie na
    > koło tylko furczy. Przed zabiegami chirurgicznymi vmax był ok 100-110 z
    > wiatrem na kółko tylko ze sprzęgła.

    Na kolo to moj sasiad rwal mojego detka jeszcze jak byl skastrowany, ale
    sasiad ma ta ceche ze on musi na gume :-) no i niefabryczne rozmiary
    zebatek mu pomogly.

> [...]
    > podobny objaw. Nagle jakby ktoś go wykastrował. Myślałem , że padł moduł
    > ale poszedł do niezłego elektryka on stwierdził , że OK. W między czasie
    > został wyczyszczony gaźnik, filtry , właśnie tam jest jeszcze taki
    > śmieszny filtr z siateczki w gaźniku przy wlocie paliwa , potrafi się
    > też często zabić. I dalej było to samo. W końcu w myśl zasady ,że
    > najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze został zdjęty tłumik ,
    > dyfuzor został na miejscu. I moto nabrało chęci do życia. Niestety
    > opukiwanie i przepalanie nic nie dały, trzeba było pruć.

    ale najpierw wydech dzialal, potem przestal i znowu zadzialal po
    przerobce na "otwarty" ?

    ciekawostka, ale sobie zapamietam jakby mi przestal ciagnac.

    KJ