  • 21. Data: 2010-11-22 14:14:52
    Temat: Re: problem z wyświetlaniem strony - kodowanie pod IE
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 15:12:32 +0100, gordom wrote:

    [...]

    > Zdecydowanie (myślałem może o Drupalu). Ale to jak sklep zaskoczy. Wtedy
    > będę namawiał właścicieli aby znaleźli nową firmę i przerobili witrynę.

    Drupal może być tutaj "za duży" ale mam zbyt mało z nim doświadczenia by
    postulować to z całą pewnością. W każdym razie namawiaj, namawiaj :-) Z
    popularnym CMSem dobrej jakości przychodzi raz, że inna jakość kodu i
    ciągły jego rozwój, a dwa, że znacznie uproszczone przeniesienie opieki nad
    stroną spod jednego wykonawcy do drugiego.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 22. Data: 2010-11-22 14:18:47
    Od: gordom <n...@a...ess>

    W dniu 2010-11-22 15:14, Michał Gancarski pisze:
> [...]
    > ciągły jego rozwój, a dwa, że znacznie uproszczone przeniesienie opieki nad
    > stroną spod jednego wykonawcy do drugiego.

    Oczywista oczywistość :-)
    I brak tych problemów które teraz są ;)

    pozdr.,
    gordom

  • 23. Data: 2010-11-22 14:21:21
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 15:13:25 +0100, gordom wrote:

    [...]

    > OK :). To daj może przykład "purystycznej" strony. Chętnie się przyjrzę.

    Hm. OK kod znajdziesz np. tu:

    http://happycog.com

    Choć nie da się ukryć, ze też nie posyłają w nagłówkach kodowania ;-)

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 24. Data: 2010-11-22 14:27:36
    Od: gordom <n...@a...ess>

    W dniu 2010-11-22 15:21, Michał Gancarski pisze:
> [...]
    >
    > Hm. OK kod znajdziesz np. tu:
    >
    > http://happycog.com
    >
    > Choć nie da się ukryć, ze też nie posyłają w nagłówkach kodowania ;-)

    A widzisz ;)))
    Dzięki za pomoc wszystkim. Pozdrawiam. Dla mnie EOT

    gordom

  • 25. Data: 2010-11-22 17:58:41
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-22 13:04, gordom wrote:
    > Czy jest jakiś specjalny debugger który analizuje kod z punktu
    > "widzenia" IE?

    Tak, ale jest nielegalny. Nawet wersje kolekcjonerskie ostatnio zostały
    zdelegalizowane, zresztą i tak szkoda zdrowia ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";