  • 21. Data: 2021-03-26 17:27:39
    Temat: Re: ruch powrotny dzwigni zmiany biegów
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przed 2003 też była zakała bo sprężynka od dźwigni zmiany biegów PĘKAŁA ;-)

  • 22. Data: 2021-03-26 17:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-03-25 o 23:59, Budzik pisze:

    >W maluchu była to sprężyna. :-)
    >I pewnie zdecydowana większość ma tak samo.
    >https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/06/10/d
    7/96-fiat-126p-mechanizm-zmiany-biegow-bielsko-biala
    -509309499.jpg

    W maluchu latwiej, bo sprezyna mogla dzialac tylko w jedna strone.

    Teraz mam 6 biegow (i wsteczny), to sprezyna musi ustawiac "na
    srodku".

    J.

  • 23. Data: 2021-03-26 17:42:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2021 16:27, _Master_ wrote:
    > Przed 2003 też była zakała bo sprężynka od dźwigni zmiany biegów PĘKAŁA ;-)

    trzeba sprawdzic czy juz wtedy ta czesc nie pasowala do nissana i
    renaulta albo nie robil jej ten sam podwykonawca

  • 24. Data: 2021-03-26 17:44:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 26-03-2021 o 11:57, cef pisze:

    >Natomiast samochody, które smrodzą spalonym olejem, to zazwyczaj
    >Ople.
    >Nie wiem skąd to się im bierze, ale jak widać i czuć ze 100 m
    >niebieski dym, to można w ciemno zakładać auto tej marki.

    U mnie jest "wypalanie DPF". I tak jakos wyglada, ale to tylko przez
    pare minut.

    J.

  • 25. Data: 2021-03-26 17:45:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 26-03-2021 o 12:13, Mirek Ptak pisze:

    >Nie sądzę.
    >A piszę z punktu widzenia kogoś kto za takim smrodem jedzie.
    >Lepsze byłyby gdyby cokolwiek się z nim stało, żeby nie mógł jechać,
    >może nawet sobie wybuchnąć, byle nie jechał i nie smrodził.

    Bo Ty taki ekologiczny i wlasnie zamieniles elektryka na benzyniaka
    ... czy na diesla ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-03-26 17:49:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2021 16:45, J.F. wrote:

    > Bo Ty taki ekologiczny i wlasnie zamieniles elektryka na benzyniaka ...
    > czy na diesla ? :-)
    >
    > J.

    koniu pierdoli. jest naganiaczem w salonie ranulta i demowka, ktora
    jezdzil poszla do klienta, dali mu w zamian to co akurat bylo i teraz
    bedzie dorabial do tego ideologie.

  • 27. Data: 2021-03-26 17:53:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2021 16:44, J.F. wrote:

    > U mnie jest "wypalanie DPF". I tak jakos wyglada, ale to tylko przez
    > pare minut.
    >
    > J.

    U mnie niebieski dym zazwyczaj oznacza e-klase albo Tansita. Pan Rysiek
    powie, ze u niego to oznacza VW. Koniu najwiecej widzi Opli, a biorac
    pod uwage, ze ma zaburzenia moze to oznaczac, ze widzi ciagle tego
    samego Opla.

  • 30. Data: 2021-03-26 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > W Fokusie MK 1 były sprężyny w skrzyni biegów - odczepienie się
    > linki powodowało bezwładne latanie dźwigni.

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    Odczepie linki i sprawdze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 28. Data: 2021-03-26 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Natomiast samochody, które smrodzą spalonym olejem, to zazwyczaj
    > Ople. Nie wiem skąd to się im bierze, ale jak widać i czuć ze 100
    > m niebieski dym, to można w ciemno zakładać auto tej marki.

    Hmm, ja czesciej trafiam na bmw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 29. Data: 2021-03-26 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Renault Kangoo 1,5 dci, przy dźwigience zmiany biegów na skrzyni jest
    > sprężyna ustalająca środkowe położenie. Z reguły po 100 000 km pęka i
    > dalej jeździ się bez niej :)

    Mam renault z silnikiem 1,5 i przy 170 jeszcze nie pekła.
    Ale nie kangoo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."