  • 41. Data: 2021-03-29 15:23:47
    Temat: Re: ruch powrotny dzwigni zmiany biegów
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2021 o 14:51, T. pisze:

    > Chyba w scenicach to żeby wymienić żarówkę z przodu to trzeba mieć
    > kanał... :-)

    W Megane też.
    Jest otwierana klapka w nadkolu do tego celu, po odpowiednik skręceniu
    koła i wąskich rękach, da radę to zrobić (ponoć).
    Operacja w stylu kolonoskopii....

  • 42. Data: 2021-03-30 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Wypalanie DPF rzeczywiście czuć na postoju, ale na pewno nie jest
    > to spalony olej - gdzie indziej szukać trzeba :)

    Ja nie czułem.
    Jak zaczałem czuc to był to znak ze dpf sie konczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."