  • 31. Data: 2021-03-26 18:19:04
    Temat: Re: ruch powrotny dzwigni zmiany biegów
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Silnik 1.5 benzynowy? Nie sądzę ;-)

  • 32. Data: 2021-03-27 06:03:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2021 o 17:45, J.F. pisze:

    > Bo Ty taki ekologiczny

    Nie, bo śmierdzi.

  • 33. Data: 2021-03-27 06:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > U mnie jest "wypalanie DPF". I tak jakos wyglada, ale to tylko przez
    > pare minut.

    To pewnie sie konczy.
    Bo wypalanie nie powinno powodować takiego zwiekszonego dymienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 34. Data: 2021-03-27 07:16:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > To pewnie sie konczy.
    > Bo wypalanie nie powinno powodować takiego zwiekszonego dymienia.

    Różnie bywa.
    Ale to o czym pisałem, to nie jest wypalanie, tylko palenie oleju
    silnikowego w ogromnych ilościach.
    W starych benzyniakach.

  • 35. Data: 2021-03-28 09:30:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.03.2021 o 10:57, cef pisze:

> [...]
    > Tzn zamiast stopów świecą się kierunkowskazy, kierunkowskazy migają
    > naprzemiennie lewy dolny-prawy górny itp

    to ja też dorzucam.

    Klient to Renault, wiem tylko tyle, że 2007r, benzyna, modelu nie znam -
    taki pionowo ścięty z tyłu ;)
    Udało mi sie spalić bezpiecznik od światła mijania, pomyślałem eee,
    chwila roboty...
    Do wymiany należy wyciągnąć akumulator, podstawę akumulatora (i tu u
    klienta trzeba by jeszcze pół auta rozkręcać żeby nic nie zniszczyć, ale
    to było auto za 500GBP, więc na siłę wyszarpałem), bezpieczniki były od
    spodu jakiegoś modułu (może komputera?). Dostęp tragiczny.
    Innym razem do wymiany miałem "jeża". W poprzednich autach to było
    10minut roboty (zwykle gdzieś od spodu, nie łatwy dostęp ale dało się
    bez rozkręcania całości). W Renault musiałem zdjąć całą deskę, bo jeż
    był od góry nad licznikami (a może po drugiej stronie, tak czy inaczej
    dostępu nie było bez zdjęcia całej deski)
    To było moje pierwsze i ostatnie Renault.

    Lukasz

  • 36. Data: 2021-03-29 09:47:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2021 17:19, _Master_ wrote:

    > Silnik 1.5 benzynowy? Nie sądzę ;-)

    a czy calosc z kazdym razem robia od podstaw? Nie sadze ;)

  • 37. Data: 2021-03-29 11:45:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 26.03.2021 15:00, Cavallino wrote:

    > Pytanie tylko, czemu to najczęściej spotykam w danej sytuacji właśnie Ople?

    Nie wiem, może po prostu cię do nich ciągnie? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 38. Data: 2021-03-29 11:47:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 26.03.2021 17:44, J.F. wrote:

    > U mnie jest "wypalanie DPF". I tak jakos wyglada, ale to tylko przez
    > pare minut.

    Wypalanie DPF rzeczywiście czuć na postoju, ale na pewno nie jest to
    spalony olej - gdzie indziej szukać trzeba :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 39. Data: 2021-03-29 12:00:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2021 o 11:45, Mirek Ptak pisze:

    > Nie wiem, może po prostu cię do nich ciągnie? :)

    Nie - smród to jest coś co mnie raczej mocno odpycha.

  • 40. Data: 2021-03-29 14:51:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-28 o 09:30, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > dostępu nie było bez zdjęcia całej deski)
    > To było moje pierwsze i ostatnie Renault.

    Chyba w scenicach to żeby wymienić żarówkę z przodu to trzeba mieć
    kanał... :-)
    T.