  • 221. Data: 2021-01-08 16:08:16
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, January 8, 2021, 2:59:21 PM, you wrote:

    [...]

    > W ogole nie zalozyli, bo nie byly potrzebne.
    > A teraz by sie przydalo zalozyc ... to 1f czy 3f od razu.
    > Ale tu masz racje - kable nie wytrzymaja, i o tym przeciez mowa.

    Co za bzdury z tymi kablami? Wymóg WLZ jest 10 mm? - bez względu na to,
    czy masz 3.7 kW 1f czy 24 kW 3f. Problemem może być linia/kabel do
    podstacji, jeśli takich od 24 kW znajdzie się więcej.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 222. Data: 2021-01-08 16:33:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-08 o 15:23, Shrek pisze:

    > Chyba sobie żartujesz. Mogę od tak sobie wbić słupek przed blokiem i
    > powiedzieć, że to teraz moje miejsce?

    Jasne.
    Do momentu aż się obudzisz z ręką w nocniku i okaże się że to
    był sen, dla śniącego piękny ale tylko sen.

    Pozdrawiam

  • 223. Data: 2021-01-08 17:57:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 15:45, J.F. pisze:

    > Shrek moze napisze jak to latwo w praktyce.

    Normalnie - nie wygląda wcale;)

    > Wietrze setki problemow.

    Zacznijmy od najprostrzego - żeby coś zrobić samemu nalezy mieć tytuł
    prawny.

    --
    Shrek

  • 224. Data: 2021-01-08 19:45:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Shrek moze napisze jak to latwo w praktyce.
    > Wietrze setki problemow.

    Shrek nie musi nic pisać, bo znam relacje z pierwszej ręki.
    Słupki stoją, właściciele ich używają i zastanawiają się nad
    umożliwieniem ładowania innym użytkownikom (odpłatnego).

    > Zaczac by trzeba od rezerwacji miesca parkingowego,

    i tu moze byc
    > pierwszy opor ... no chyba, ze juz przydzielone.
    >
    > Poza tym po co slupek przed blokiem, jesli masz miejsce w podziemnym
    > garazu? No - sciane przewiercic i kabel samemu doprowadzic :-)

    Pewnie identyczny słupek dałoby radę postawić w garażu, albo wallboxa
    zamontować.

  • 225. Data: 2021-01-08 19:45:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-01-2021 o 16:33, RadoslawF pisze:

    > Jasne.

    Mowa była o słupku, nie o miejscu.

  • 226. Data: 2021-01-08 19:50:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-01-2021 o 15:39, J.F. pisze:

    > A ja o elektryfikacji garazu.

    Ale mojego?

    > W mieszkaniu 3f, licznik w piwnicy lub i tak dodatkowy ... to w garazu
    > gniazdka 1f czy 3f?

    U mnie 1f - 20 lat temu nie było potrzeby.

    > I co ciekawe - w mieszkaniu masz np 11kW, a w garazu nawet 2kW bedzie
    > za duzo :-)

    Ładuje się 3,6 więc nie jest.

    > Ale twoj problem.

    Nie mam żadnych problemów.
    To Wy je sobie mnożycie.

    > A co ci szkodzi codzienie ladowac ?
    > Mowimy o podlaczeniu kabla w garazu,

    No właśnie.
    Po co robić coś 5 razy jak można raz?

    Co innego na mieście za friko - tam mogę i 5 razy, bo jest motywacja. ;-)

    > nie wyjezdzie do ladowarki,

    W pandemii to jedna z fajniejszych atrakcji. ;-)

    > A ty widac strasznie lubisz wstawac w srodku nocy i jechac gdzies ...
    > pewnie na ladowarke :-)

    Nie wstaję, po co niby?
    Ładuję przy okazji zakupów.

    > Ale 2 jest pod nosem, po 60 trzeba pojechac :-)

    Nie - te 60 jest pod nosem.
    Pojechać to mogę po darmowe, żaden problem.

  • 227. Data: 2021-01-08 19:52:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Hello J.F.,
    >
    > Friday, January 8, 2021, 2:59:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co za bzdury z tymi kablami? Wymóg WLZ jest 10 mm?

    Ale od zawsze?

  • 228. Data: 2021-01-08 20:59:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 19:45, Cavallino pisze:

    > Mowa była o słupku, nie o miejscu.

    A po co ci gniazdko przy cudzym samochodzie?

    Anyway. Jak nie masz tytułu prawnego albo służebności to nie możesz
    sobie niczego budować. Nawet słupka.

    --
    Shrek

  • 229. Data: 2021-01-08 21:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 19:52, Cavallino pisze:

    > Ale od zawsze?

    Od gierka chyba.

    --
    Shrek