  • 11. Data: 2009-02-03 08:45:28
    Temat: Re: sferia a telefony cdma
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Art. 57. 1. Dostawca usług nie może uzależniać zawarcia umowy o
    > świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o
    > zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej od:
    > 1) zawarcia przez użytkownika końcowego umowy o świadczenie
    > innych usług lub nabycia urządzenia u określonego dostawcy

    Gdzie mogę kupić "modem do internetdsl" u zewnętrznego dostawcy i jak
    zmusić TP, żeby go podłączyła?

    Już nie mówiąc o tym, że powyższy przepis po mojemu zabrania
    uzależniania neostrady od telefonu...

    MJ

  • 12. Data: 2009-02-03 09:15:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Gdzie mogę kupić "modem do internetdsl" u zewnętrznego dostawcy i jak
    > zmusić TP, żeby go podłączyła?

    Modemu IDSL nie kupujesz - dostajesz go na czas umowy (no dobrze, u mnie
    leży już 2 lata i nikt go nie chce zabrać ;-). Podobnie jest np. z STB
    telewizji N.

    Problem z idsl trenowałem dość długo i był to jeden z powodów, dla
    których zrezygnowałem z usług Matki Najwyższych Cen. Kilka lat temu
    miałem jeden z pierwszych modeli Fritz Box Fon i za żadne skarby nie
    można go było podłączyć do tepsianego łącza.

    > Już nie mówiąc o tym, że powyższy przepis po mojemu zabrania
    > uzależniania neostrady od telefonu...

    Przecież nie musisz miec telefonu, wystarczy para drutów. Usługa jest
    tak skonstruowana, że wymaga warstwy fizycznej, ktorą musi zapewnić
    zamawiający w formie oddzielnego zamówienia.

    M.

  • 13. Data: 2009-02-03 11:37:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 09:45:28 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Gdzie mogę kupić "modem do internetdsl" u zewnętrznego dostawcy i jak
    > zmusić TP, żeby go podłączyła?

    Gdziekolwiek, TP nie zmusisz, możesz podłączyć sam.

    > Już nie mówiąc o tym, że powyższy przepis po mojemu zabrania
    > uzależniania neostrady od telefonu...
    Dlatego nie musisz mieć telefonu, żeby miec neo.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2009-02-03 11:57:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Gdziekolwiek, TP nie zmusisz, możesz podłączyć sam.

    No wlasnie nie moge.

    MJ
    PS. Nie, zebym chcial...

  • 15. Data: 2009-02-03 14:27:11
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    vari <v...@p...onet.pl> wrote:

    > Sferia: uplink 824-830MHz, downlink 870-876MHz
    > vari

    Czyli amerykański Band Class 0. Telefony z Japonii odpadają,
    chyba że wielosystemowe.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net