  • 11. Data: 2020-07-13 18:47:06
    Temat: Re: skrzyzowanie rownorzedne
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2020 o 17:35, K pisze:

    > Chyba tylko we Francji.

    W Polsce też.
    Normalne to takie, na którym pierwszeństwa nie zmieniają znaki na wjeździe.
    Tyle że praktycznie ono nie występuje.

  • 12. Data: 2020-07-13 18:48:08
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/07/2020 17:35, K wrote:
    > Chyba tylko we Francji.

    Chyba nie.

    https://www.google.com/maps/@50.263505,19.0554159,20
    .54z

  • 13. Data: 2020-07-13 19:43:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-13 o 18:47, Cavallino pisze:

    > W Polsce też.
    > Normalne to takie, na którym pierwszeństwa nie zmieniają znaki na wjeździe.
    > Tyle że praktycznie ono nie występuje.

    Było jedno takie rondo w Warszawie, ale jak tam ostatnio byłem, to już
    zmienili i są ustawione A-7.

  • 14. Data: 2020-07-13 20:40:47
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-07-2020 o 17:33, heby pisze:

    > Na normalnym rondzie bardzo cieżko się jeździ, trzeba wszystkim
    > ustępować :/

    Dlatego napisałem "prawie na każdym". ;)
    Takich klasycznych, jak opisujesz, spotkałem tylko dwa, ale już nie
    pamiętam w jakim mieście.
    Chociaż jest też rondo, gdzie nie wolno jeździć w kółko - jest zakaz
    skrętu w lewo.

    yabba

  • 15. Data: 2020-07-13 23:59:51
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 13.07.2020 o 10:43, J.F. pisze:

    > Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat
    > dojechaly 4 pojazdy :)
    >
    > I tak sobie stoimy ... na szczescie jeden skrecal w lewo, to sie udalo
    > rozwiazac sprawe lege artis :-)
    >

    > J.

    Dalej pewnie będą tacy co myślą że szersza to ma pierwszeństwo :)

    Tak jak miałem ostatnio, dziunia na lowelku miejskim po mojej prawej to się
    zatrzymuje i czekam, czekam a ta do mnie macha coś, no cóż byłem na szerszej
    jezdni; wolno ruszyłem i przejechał... Nie ma co ruchu blokować :p

    --
    --- xyz

  • 16. Data: 2020-07-14 09:36:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 13/07/2020 17:47, Cavallino wrote:

    > W Polsce też.
    > Normalne to takie, na którym pierwszeństwa nie zmieniają znaki na wjeździe.
    > Tyle że praktycznie ono nie występuje.

    No a we Francji to standard i nie ma znakow, a rondo wokol łuku
    triumfalnego to Bangladesz w srodku Europy.

  • 17. Data: 2020-07-27 21:51:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-13 o 19:43, Poldek pisze:

    > Było jedno takie rondo w Warszawie, ale jak tam ostatnio byłem, to już
    > zmienili i są ustawione A-7.

    Ooo... faktycznie:
    https://goo.gl/maps/LAtTr4k1dgQpTr348

    --