  • 11. Data: 2022-10-08 09:07:02
    Temat: Re: stare opony
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 07.10.2022 o 10:34, ii pisze:

    > W rowerze.

    I w taczce.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 12. Data: 2022-10-08 12:25:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 13:55, heby pisze:

    > Certyfikat płaskości podeszwy z pomiatem wspólczynnika tarcia + okresowa
    > legalizacja u szewca.

    Buty krasnala ogrodowego?

  • 13. Data: 2022-10-08 16:36:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Certyfikat płaskości podeszwy z pomiatem wspólczynnika tarcia + okresowa
    > legalizacja u szewca.

    Ostatni szewc w moim mieście powiatowym zwinął się rok temu na emeryturę.Ciekawe czy
    nastąpi powrót tego zawodu w niedalekiej przyszłości.

  • 14. Data: 2022-10-08 17:23:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1eacpbzkboiqd.45i251n8z0jd$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > W temacie co zrobic ze starymi oponami
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pan
    -slawomir-przek
    > azal-opony-w-dobrej-wierze-urzednicy-dali-mu-milion-
    zl-kary/h9snept

    > milion kary.

    Na siłownie w całym kraju padł blady strach.

    Właściciele masowo przekształcają jedno pomieszczenie
    w nadbrzeże portowe.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 15. Data: 2022-10-09 14:09:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.10.2022 o 16:36, m4rkiz pisze:

    > Ostatni szewc w moim mieście powiatowym zwinął się rok temu na
    > emeryturę.

    Jesteś pewien? U mnie szewc jest. Pewnie za unijne pieniądze bo inaczej
    nie widzę tego biznesu. Ale jak miałem guzik w dżinsach do nabicia to od
    ręki zrobił. A punkty oddające do szewca co kawałek, więc to nie całkiem
    tak jak, że zawód nie istnieje. Klasycznych złotników też nie widać za
    bardzo.

    > Ciekawe czy nastąpi powrót tego zawodu w niedalekiej przyszłości.

    A kowale gdzie się podziali? :-)