  • 11. Data: 2021-07-30 13:07:42
    Temat: Re: stłuczka doskonale pokazuje jak będzie wyglądać przyszłość napraw powypadkowych.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-07-2021 o 12:31, J.F. pisze:

    > Nie wiem jak w e-tron,

    Pewnie 2,5 zajmuje przegląd, a amatorowi kojarzy to się tylko z wymianą
    oleju i filtra....

  • 12. Data: 2021-07-30 15:22:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-30 o 13:07, Cavallino pisze:

    > Pewnie 2,5 zajmuje przegląd, a amatorowi kojarzy to się tylko z wymianą
    > oleju i filtra....

    Przegląd w osobówce nie zajmuje więcej niż kilka minut.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2021-07-30 15:43:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Pewnie 2,5 zajmuje przegląd, a amatorowi kojarzy to się tylko z wymianą
    > oleju i filtra....
    Autor pisał o wymianie oleju na aso a nie przeglądzie gwarancyjnym.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2021-08-01 04:07:37
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message
    > https://spidersweb.pl/autoblog/koszt-naprawy-samocho
    du-elektrycznego-stluc
    > zka-samochodem-elektrycznym/

    z tego co widać to większość ceny to robocizna swoją drogą nie wiem co zajmie 56
    roboczogodzin mechanikowi? 85 blacharzowi i 29 godzin lakiernikowi... to jest
    jakiś żart w tym czasie można by to auto rozkręcić do ostatniej śrubki i złożyć
    z powrotem...

    Części to 8k - nadal sporo.

    Skok na kasę i tyle.

    Pzdr
    Piotrek

  • 15. Data: 2021-08-01 14:28:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.07.2021 o 10:52, Janusz pisze:

    > To raz, a dwa czytałeś jak koszty nabijali?
    > Sama robocizna to 72tys i ponad 80h, autor się pyta na co oni tyle czasu
    > zużyli?

    Nie, tam różnych robocizn jest w sumie ponad 200 godzin.

    MJ