  • 31. Data: 2009-10-29 10:22:57
    Temat: Re: swissvoice nie lubi dobrych aku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0cb63be1-f2ec-4456-a685-853eae7fe44c@s15g2000yq
    s.googlegroups.com...
    > Ze trzy osoby już ci napisały okrężnie, żeś hovno kupił, nie
    > akumulatorki.
    dla ciebie to gówno a mi działa prawidłowo

    > To ja Ci napiszę tym razem wprost:
    > GP to były dobre akumulatorki.
    to gówno przestało działać w telefonie tak samo jak inne, a po prawie roku się
    obudziło

    > Camelion to jest gówno, a nie akumulatorki.
    > Nieważne, czy na naklejce stoi 1100, czy 55000 mAh. To nadal są
    > gówniane akumulatorki.
    jeszcze raz podkreślę, używam na codzień, nie narzekam
    w dodatku chodzę z takimi prawie codziennie (PSION)
    i jeśli będę kupował postaram się szukać właśnie takich

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 32. Data: 2009-10-29 15:54:00
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    > jeszcze raz podkreślę, używam na codzień, nie narzekam
    > w dodatku chodzę z takimi prawie codziennie (PSION)

    Cieszę się Twoim szczęściem.

    > i jeśli będę kupował postaram się szukać właśnie takich

    Ale szansa, że drugi raz kupisz akku tego samego producenta pod tą
    marką są mocno przeciętne.

    Marek