  • 21. Data: 2009-02-19 06:28:15
    Temat: Re: szybkowar
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    sok marchwiowy pisze:
    > Wina że wywalił bokiem była Twoja. Za ostro pod nim napaliłeś. W
    > dobrym współczesnym szybkowarze jak się w nim zagotuje to do utrzymania
    > właściwego ciśnienia wystarcza płomień z dwóch większych świeczek.

    Potwierdzam w 100 %, trzeba pilnować temperatury, albo będzie sprzątanie :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2009-02-19 10:49:01
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Padre pisze:

    > To sie nazywa pieniactwem. Właśnie przez takich jak Ty wszystkie wyroby
    > mają durne instrukcje obsługi jak dla idiotów a prawie każdy wyrób
    > spożywczy ma napisane że może zawierać orzeszki.

    Jak kiedyś młynarz fałszował żywność, to się mógł spodziewać że
    wdzięczni konsumenci spalą mu młyn, pogwałcą jego córki, a jego samego
    powieszą na rozstaju dróg. Dlatego starał się dbać o jakość swoich
    wyrobów, dbał o swoje kwalifikacje, o renomę. Obecnie konsumenci
    niestety nie mają takich możliwości. Nie wiadomo kogo gwałcić za tą
    sypaną bez umiaru do mąki kredę. Czy którąś z córek właścicieli
    Carrefoura, czy zrzeszenia przedsiębiorstw młynarskich, pośredników etc.
    ? Kiedyś też nie było takiej sytuacji, że w tym samym niedomytym
    urządzeniu mielono na przemian rybę, kaszę, odpady z produkcji drobiu,
    orzeszki i składniki proszku do prania. Kiedyś też ekspertem od wyrobów
    ciśnieniowych nie mieniła się panienka z dyplomem magistra stosunków
    międzynarodowych.
    A obecnie te wszystkie stare zwyczaje diabli wzięli i aby dało się
    jakoś to przeżyć konsumenci domagają się przynajmniej atestów i
    instrukcji obsługi, z której mogą się dowiedzieć co producent wcześniej
    mielił w maszynie w której później powstał kupiony przez nich produkt.

    Adam

  • 23. Data: 2009-02-20 00:51:14
    Od: Padre <P...@n...net>

    Slow down facet, pierdykniesz na wylew albo na zawał i gówno Ci
    przyjdzie z praw konsumenckich...

    Jeśli twierdzisz że ten szybkowar jest wadliwy, wypierdol go na złom i
    kup nowy, chyba że punktem twojego honoru jest dopierdolić panience po
    stosunkach międzynarodowych która cieszy sie że przynajmniej taka durną
    pracę znalazła.

    Wydaje mi sie że trochę żałujesz że Cię ten szybkowar nie poparzył,
    jakie piękne odszkodowanko można by wywalczyć od Carefoure'a.

    Przypowieść z życia:

    Kolega mojego ojca doznał pęknięcia tętniaka w brzuchu, po zabraniu do
    szpitala odmówił poddania sie operacji ratującej życie co zmusiło
    lekarzy do podawania mu krwi, po kilku godzinach krew w szpitalu się
    skończyła i szpital musiał dowozić mu krew z innych szpitali a na koniec
    z innego miasta. Po podaniu mu ilości krwi jaka wystarczyła by do
    uratowania życia kilku osób na skutek ucisku wylanej krwi na organy
    wewnętrzne stracił przytomność i dopiero wtedy lekarze mogli go
    zoperować i uratować mu życie które wisiało na włosku. Po
    rekonwalescencji okazało się że zaraził się żółtaczką której wirus być
    może znajdował się w jednej z porcji krwi. Podał szpital którego lekarze
    ratowali mu życie do sądu i wywalczył 100 tysięcy odszkodowania, do dziś
    jest z siebie dumny.
    Ja uważam go za zwykłego skurwysyna.

    PS
    Brzydzę sie hipokryzją dla tego nie piszę d..a, sk...n, pier...ć itp.

  • 24. Data: 2009-03-02 18:19:27
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    sok marchwiowy pisze:

    > Możesz być pewny że mają wszystkie papiery w porządku.

    Coś chyba jednak było z nimi nie tak, skoro tym razem "ekspertyza"
    wypadła dla mnie pomyślnie, zwrócili pieniądze bez gadania, a na półce
    pojawiły się szybkowary zupełnie innej firmy.

    Adam

  • 25. Data: 2009-03-03 10:11:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 2 Mar, 18:19, Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
    wrote:

    >         Coś chyba jednak było z nimi nie tak, skoro tym razem "ekspertyza"
    > wypadła dla mnie pomyślnie, zwrócili pieniądze bez gadania, a na półce
    > pojawiły się szybkowary zupełnie innej firmy.

    Wywiezli je do marketu w innym miescie gdzie nie ma takich
    pieniaczy :-)
    Konrad

  • 26. Data: 2009-03-07 16:52:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Suplement - serwisantem który zagwarantował że mój szybkowar działa
    > prawidłowo jest ta oto absolwentka studiów międzynarodowych :
    > http://www.goldenline.pl/ewa-branczyk

    Fajna dziewczyna.

    No ale Ty wolisz pieniaczyc niz zaprosic na kawe ;)