  • 31. Data: 2021-10-12 17:00:37
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:51, J.F pisze:

    > No ale co - za darmo to oprogramownanie ?

    > Co by nie mowic, to jednak troche ukryte.
    >
    > Wstydliwa sprawa taka cena?

    A skąd, to element marketingowy. Najpierw masz kliknąć a potem się
    dowiesz :)
    Od chuja takich stron. Czasem trzeba nawet założyć konto, żeby dopiero
    zobaczyć cenę w koszyku.

    Jak nie kupisz, to i tak mają Twojego maila i zgodę na reklamy :]

    Tadam.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 32. Data: 2021-10-12 22:04:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-12 o 16:42, LordBluzg(R) pisze:

    > Jprdl. ANIMKA! To nie jest telefon, to OPROGRAMOWANIE a ty idź do szkoły
    > jeszcze raz, żeby nauczyli Cię czytać ze zrozumieniem :>

    Skoro pytam, to znaczy, że nie kumam.
    Telefon jest bez oprogramowania i jeszcze oprogramowanie trzeba do niego
    ściągać?
    Nie miałam doczynienia z takimi telefonami to skąd mogę wiedzieć.
    Tak w ogóle chcę jej dać telefon LG. Przygotowałam go już dla niej.
    Fajny, tylko pisanie sms-ów starodawne (4 litery do wyboru), ale ona
    może sms-ów nie będzie pisała. Najważniejsze dla niej dzwonienie i
    odbieranie telefonów. Teraz ktoś jej umarł, to jest w dużym stresie i
    może sobie coś pochrzanić, a ja będę musiała w razie czego jej znowu
    tłumaczyć. Problem w tym także, że przypomniało mi się, że przecież ja
    jej na swój dowód startera nie mam zamiaru kupić, a sąsiadce nie chce
    się iść do Żabki. Powiedziałam jej, że jak się poczuje na silach to
    niech sobie sama kupi telefon dla seniora plus starter. Ma problem ze
    stacjonarnym, bo kuzyn, którego upoważniła do telefonu stacjonarnego i
    przekazała mu mieszkanie (jak umrze) w ramach opieki w razie czego w
    UPC śledzi jej rozmowy (mają chyba numery połączone) i dlatego chce się
    odizolować tzn. przydałby jej się tel. komórkowy, bo kuzyn teraz nie
    może się doczekać kiedy ona umrze.
    Na swoje nazwisko i dane to jej telefonu przez internet nie kupię.

> [...]
    >
    > Nowiem, NIE widziałaś. Ślepa i niekumata :>

    > Nie chciałbym być Twoim sąsiadem. Chyba bym skoczył z dachu bo nachuj

    Hahahahaha :-)

    Największy problem to wejście na dach, bo wyjście zamknięte na
    kłódkę.Przynajmniej w tym bloku.

    --
    animka

  • 33. Data: 2021-10-12 22:11:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-12 o 17:00, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > zobaczyć cenę w koszyku.
    >
    > Jak nie kupisz, to i tak mają Twojego maila i zgodę na reklamy :]

    A później wezmą się za czyszczenie kont bankowych

    https://wydarzenia.interia.pl/autor/irmina-brachacz/
    news-tu-infolinia-banku-czyli-uwaga-na-spoofing-jede
    n-nierozwazny,nId,5575257

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-10-13 08:08:07
    Od: Docent <j...@t...pl>

    J.F expressed precisely :
    > Pytam kolejny raz:
    > Czy jest jakis sensowny telefon dla seniora ?

    Może Alcatel 3026 (telefon z klapką)? Z ciekawych zalet jest ładowarka
    biurkowa - dla niektórych osób wygodniejsza niż podłączanie kabelka do
    ładowania.

    Podobny model używa moją "nietechniczna" ponag 70 letnia matka.

  • 35. Data: 2021-10-13 09:27:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 22:04, Animka pisze:

    > Skoro pytam, to znaczy, że nie kumam.
    > Telefon jest bez oprogramowania i jeszcze oprogramowanie trzeba do niego
    > ściągać?

    Jaki kurwa telefon?!

    "m4rkiz" wyżej napisał: "xcover 3", to znaczy że masz se kupić na
    Allegro taki
    telefon:https://allegro.pl/oferta/samsung-xcover-3-g
    388f-szklo-hartowane-9h-etui-7982877463

    A później DOKUPIĆ do niego nakładkę (OPROGRAMOWANIE)
    https://allegro.pl/uzytkownik/CUPLESOFT

    > Nie miałam doczynienia z takimi telefonami to skąd mogę wiedzieć.

    Ty nie miałaś nigdy do czynienia z logiką raczej :>

> [...]
    > może się doczekać kiedy ona umrze.
    > Na swoje nazwisko i dane to jej telefonu przez internet nie kupię.

    To idź z nią na lody a po drodze wstąpicie przypadkiem do salonu i se
    ten starter kupi łącznie z telefonem.

    > Hahahahaha :-)
    >
    > Największy problem to wejście na dach, bo wyjście zamknięte na
    > kłódkę.Przynajmniej w tym bloku.

    Dobrze wiedzieć, wezmę brzeszczot ze sobą. No tak, nie wiesz co to
    brzeszczot. Takie coś:
    https://allegro.pl/oferta/brzeszczot-do-metalu-drewn
    a-oprawka-300-mm-pila-7244611689

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 36. Data: 2021-10-13 22:31:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-13 o 09:27, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 12.10.2021 o 22:04, Animka pisze:

    > To idź z nią na lody a po drodze wstąpicie przypadkiem do salonu i se
    > ten starter kupi łącznie z telefonem.

    Ona ostatnio chodzi tylko do sklepu obok. Żabka jest też niedaleko na
    piechotę, ale ona się teraz nie nadaje, a i tak chodzi z laską ostatnio.
    Głowę ma skłołowaną strasznie. Dzisiaj pochowała swojego chłopa
    konkubenta z którego już od dawna nie miała żadnego pożytku. Wszystko
    miała na swojej głowie i jeszcze ten wielki chłop zaczął spadać z łóżka
    bo coś z nogami mu się zrobiło. Pogotowie go zabierało i wieczorem go
    odwozili z powrotem. Tak ze 3 razy. Potem oddali go z tym kuzynem do
    jakiegoś prywatnego domu opieki i tam po 3-ch dniach umarł. Może
    sąsiadka za jakiś czas dojdzie do siebie i wigor jej się poprawi. Jak
    nie pójdzie po starter do telefonu jaki mam dla niej naszykowany to ja
    ze swoim dowodem osobistym na pewno po to nie polecę.
    Może wiesz czy jest nakladka taka jak na tamten Samsung do telefonu LG
    GT505?

    > Dobrze wiedzieć, wezmę brzeszczot ze sobą. No tak, nie wiesz co to
    > brzeszczot. Takie coś:
    > https://allegro.pl/oferta/brzeszczot-do-metalu-drewn
    a-oprawka-300-mm-pila-7244611689

    Wiem. Muszę przy okazji kupić takie coś. Przyda się w domu i w razie
    czego jak będę chciała wejść na ten dach:-)
    Ty nie wchodż :-)

    --
    animka

  • 37. Data: 2021-10-14 09:46:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2021 o 22:31, Animka pisze:

    > Może wiesz czy jest nakladka taka jak na tamten Samsung do telefonu LG
    > GT505?

    Spróbuj tej omawianej, 7 dni jest za darmo.

    https://smartfondlaseniora.pl/pobierz/ No tak, nie doczytałaś na tej
    stronie, zapomniałem :(

    a-oprawka-300-mm-pila-7244611689

    > Wiem. Muszę przy okazji kupić takie coś. Przyda się w domu i w razie
    > czego jak będę chciała wejść na ten dach:-)
    > Ty nie wchodż :-)

    OK, rzucę się pod pociąg :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 38. Data: 2021-10-14 09:53:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2021 o 09:46, LordBluzg(R) pisze:

    > Spróbuj tej omawianej, 7 dni jest za darmo.
    >
    > https://smartfondlaseniora.pl/pobierz/  No tak, nie doczytałaś na tej
    > stronie, zapomniałem :(

    No dobra, sprawdziłem za Ciebie. LG GT505 nie ma Androida (2009 rok)
    czyli nie zadziała.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 39. Data: 2021-10-14 13:17:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-14 o 09:46, LordBluzg(R) pisze:

    > Spróbuj tej omawianej, 7 dni jest za darmo.
    >
    > https://smartfondlaseniora.pl/pobierz/  No tak, nie doczytałaś na tej
    > stronie, zapomniałem :(

    Ale ten telefon LG GT505 to nie smartfon :-( , a nakładka jest na smartfona.

    --
    animka

  • 40. Data: 2021-10-14 13:18:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-14 o 09:53, LordBluzg(R) pisze:

    > No dobra, sprawdziłem za Ciebie. LG GT505 nie ma Androida (2009 rok)
    > czyli nie zadziała.

    Tak.

    --
    animka