  • 21. Data: 2021-10-11 12:09:09
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 21:42:36 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Kup mu drugi telefon i drugą SIM. Ten co ma będzie miał do teatru a nowy
    > to najlepiej taki:
    > https://allegro.pl/oferta/telefon-stacjonarny-na-kar
    te-sim-maxcom-mm28d-11236343235

    > :) Starsi ludzie kochajo takie stare rozwiązania.

    I to moglby byc bardzo dobry pomysl ... tylko ten przycisk joystika.
    Wiekszy niz malych telefonach, szersza ramka,
    ale i tak wietrze pewne problemy u prawdziwego seniora.

    No i senior czasem jednak wychodzi, czy do szpitala pojedzie, i
    mniejszy telefon by mu sie przydal.

    J.

  • 22. Data: 2021-10-11 14:40:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 07:32:14 +0200, ALEX MR wrote:

    > Większym problemem jest cena.

    10 maxcomow do testowania tez troche kosztuje.

    > ZTCP ciężko "jednym przypadkowym kliknięciem" wyciszyć fon.

    co za ch* telefon - wchodze do kina, i chce wyciszyc szybko i latwo
    :-)

    > No i brak
    > czasowego wyciszenia (chyba że coś ostatnio dodali)

    J.

  • 23. Data: 2021-10-11 18:41:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    xcover 3 + https://smartfondlaseniora.pl/

  • 24. Data: 2021-10-11 19:43:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.10.2021 o 18:41, m4rkiz pisze:

    > xcover 3

    Telefon dla seniora bez stacji dokującej?

    > + https://smartfondlaseniora.pl/

    Oglądałem filmiki. Mam wątpliwości czy ta aplikacja jest dla seniora.

    Ktoś dzwoni, na ekranie pojawiają się dwa przyciski "Odbierz" i
    "Anuluj". Co to znaczy "anuluj'?

    Przychodzi SMS, użytkownik wybiera "SMS" i otrzymuje ekran z treścią SMS
    oraz przyciskami. Między innymi "Dalej". Co to znaczy "dalej"?

    Z moich doświadczeń, problemem seniora jest zrozumienie "co tu się
    dzieje". Wszystko co zmienia się jest trudne. Najlepiej jakby nic nie
    wyskakiwało. Oczywiście różni są seniorzy. Niektórzy może akurat mają
    problem ze wzrokiem a nie z kojarzeniem.

  • 25. Data: 2021-10-11 20:15:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2021 o 12:09, J.F pisze:

    te-sim-maxcom-mm28d-11236343235

    > I to moglby byc bardzo dobry pomysl ... tylko ten przycisk joystika.

    To kup taki bez jojsticka :P Też som.

    > Wiekszy niz malych telefonach, szersza ramka,
    > ale i tak wietrze pewne problemy u prawdziwego seniora.
    >
    > No i senior czasem jednak wychodzi, czy do szpitala pojedzie, i
    > mniejszy telefon by mu sie przydal.

    Znów czytasz, bez rozumienia. Napisałem kurwa, że stary mu zostawi kup
    drugą SIM.

    W śpitalu mu pomogo opanować tego co ma aon do cyrków/kin/teatrów już
    nie chodzi. Potem i tak zapomni a w domu masz 99%, że zadzwoni/odbierze
    i nie pojebie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 26. Data: 2021-10-12 01:53:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-11 o 18:41, m4rkiz pisze:

    > xcover 3 + https://smartfondlaseniora.pl/

    Jaka cena? nie widzę ceny. Dlaczego trzeba pobierać jeszcze jakieś dodatki?
    Sąsiadce muszę zalatwic telefon.

    --
    animka

  • 27. Data: 2021-10-12 07:30:48
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.10.2021 o 14:40, J.F pisze:

    > 10 maxcomow do testowania tez troche kosztuje.

    Aż tak się różnią, że trzeba testować aż tyle modeli?

    > co za ch* telefon - wchodze do kina, i chce wyciszyc szybko i latwo
    > :-)

    Napisałem że ciężko PRZYPADKOWO wyciszyć.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 28. Data: 2021-10-12 10:49:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 07:30:48 +0200, ALEX MR wrote:

    > Aż tak się różnią, że trzeba testować aż tyle modeli?

    Poki nie przetestujesz, to sie nie dowiesz.
    Ewentualnie - sprawdzilem jeden, odrzucilem wszystkie ... i co dalej?

    Wiec jakbym wiedzial ze iphone rozwiazuje sprawe - moglbym kupic i
    iphone.

    J.

  • 29. Data: 2021-10-12 16:42:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 01:53, Animka pisze:

    > Jaka cena? nie widzę ceny. Dlaczego trzeba pobierać jeszcze jakieś dodatki?

    Jprdl. ANIMKA! To nie jest telefon, to OPROGRAMOWANIE a ty idź do szkoły
    jeszcze raz, żeby nauczyli Cię czytać ze zrozumieniem :>

    Masz tam kurwa link go Allegro:
    https://allegro.pl/uzytkownik/CUPLESOFT

    Nowiem, NIE widziałaś. Ślepa i niekumata :>

    > Sąsiadce muszę zalatwic telefon.

    Nie chciałbym być Twoim sąsiadem. Chyba bym skoczył z dachu bo nachuj
    się męczyć całe życie?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 30. Data: 2021-10-12 16:51:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 16:42:17 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Jprdl. ANIMKA! To nie jest telefon, to OPROGRAMOWANIE a ty idź do szkoły
    > jeszcze raz, żeby nauczyli Cię czytać ze zrozumieniem :>

    No ale co - za darmo to oprogramownanie ?

    > Masz tam kurwa link go Allegro:
    > https://allegro.pl/uzytkownik/CUPLESOFT
    >
    > Nowiem, NIE widziałaś. Ślepa i niekumata :>

    Co by nie mowic, to jednak troche ukryte.

    Wstydliwa sprawa taka cena?

    J.