  • 11. Data: 2009-02-13 13:40:19
    Temat: Re: telefony w Orange - będzie coś nowego?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 13:09:34 +0100, shaman napisał(a):

    > ostatnio przydała mi się
    > przy wymianie żarówki w samochodzie.

    Staram się wozić prawdziwą latarkę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-02-13 13:56:50
    Od: shaman <n...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > Staram się wozić prawdziwą latarkę ;-)

    no tak.. oprócz tego pewnie nosisz oddzielnie radio, mp3Player,
    kalendarz, notatnik, kalkulator (Casio ponoć robi dobre) i starą ruską
    gierkę w łapanie spadających jajek. Nie bądź hipokrytą - sam używasz
    komóry do różnych rzeczy więc nie mędrkuj z latarką.

    PZDR
    Shaman

  • 13. Data: 2009-02-13 14:12:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 14:56:50 +0100, shaman napisał(a):

    > no tak.. oprócz tego pewnie nosisz oddzielnie radio,

    Nie, w samochodzie mam wbudowane, w domu też jakieś zawsze leży.

    > mp3Player,

    Nie używam.

    > kalendarz, notatnik, kalkulator

    Tu faktycznie zdaję się na komórkę. Kalkulatora zresztą zwykle nie
    potrzebuję.

    > i starą ruską
    > gierkę w łapanie spadających jajek.

    One były ruskie?

    > Nie bądź hipokrytą - sam używasz
    > komóry do różnych rzeczy więc nie mędrkuj z latarką.

    Do drapania się po jajach :-)