  • 21. Data: 2009-04-07 14:51:49
    Temat: Re: test
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    dobra dobra, się tak nie mityguj...! ;-) jak to mówi młodzież: SZACUN! :-)

    Jeszcze niech chlopak reaktywuje fortowisko i bedzie cool :)

    Tytus

  • 22. Data: 2009-04-07 15:19:17
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "(pj)"
    > dobra dobra, się tak nie mityguj...! ;-) jak to mówi młodzież: SZACUN! :-)
    >
    > Jeszcze niech chlopak reaktywuje fortowisko i bedzie cool :)

    Nie no, nie przeginaj... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-04-07 17:05:16
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał :
    .
    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    Jakos tak luzniej sie zrobilo, powietrza wiecej :)))
    Dzieki MISTRZU ::)))) Teraz tylko musisz uwazac, zeby do AA nie trafic z
    wdziecznosci kolegow :)
    --
    zakan

  • 24. Data: 2009-04-07 17:34:39
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arni pisze:
    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    Masz duże piffko :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 25. Data: 2009-04-08 13:55:46
    Od: fazi08 <rower.mamy@_NOSPAM_gmail.com>

    Arninapisal

    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    ja nie

  • 26. Data: 2009-04-08 14:28:43
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    a...@g...com pisze:

    > A no chyba że tak, jeżeli nie to cancel bot powinien być skuteczny :-)

    no i jest:
    cmsg cancel <0094e9c3abcd594430834bc4a69c7038$...@g...scigacz.pl
    > ignore
    no reply. czyli na razie mamy spokój, w dodatku na samym scigaczu
    przestały sie pojawiac posty z precli.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2009-04-09 06:06:16
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Apr 2009 16:28:43 +0200, Arni <a...@N...SPAM> wrote:

> [...]
    > ignore
    >no reply. czyli na razie mamy spokój, w dodatku na samym scigaczu

    Ales dorobil, dzieci wlasciciela sciagacza nie beda mialy
    czekoladowego zajaczka w te swieta! Potworze TY!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 28. Data: 2009-04-09 07:45:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ales dorobil, dzieci wlasciciela sciagacza nie beda mialy
    > czekoladowego zajaczka w te swieta! Potworze TY!

    Pozostana im malowane wydmuszki i plaster szynki z Biedronki.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 29. Data: 2009-04-09 11:12:50
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > Ale ja legitymacji nie dostalem, wiec nie jestem preclem.
    > pozatym teraz jest kul marudzic na marudzenie na preclu, wiec se
    > pomarudze: Ty Ty Ty ....no..
    > A! i jeszcze jedno przemyslenie, to jak juz nie bedzie tu "sgigantow" to
    > kogo bedzie opierdalal preclowy opierdalacz Kefir ?

    Jesli zdolasz przytoczyc choc jeden przyklad bezposredniego "opierdalania
    sgigantow", zostanie lichym nasladowca innych Twych dokonan, o Wielki Idolu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 30. Data: 2009-04-10 01:27:13
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Arni wrote: