  • 11. Data: 2023-03-15 06:29:01
    Temat: Re: to już kuriozum
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2023 o 12:57, J.F pisze:

    > A to bedzie.
    >
    > To co teraz - czekamy na jakiegos Fiata na tej platformie,
    > czy marka Fiat zaniknie?

    Będzie - crossover, Punkto i Panda.

  • 12. Data: 2023-03-15 07:20:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 10:58, rthrtrr pisze:
    > kupiłem mokkę rok temu i sprzedałem po 6 miesiącach
    >
    > dzisiaj jest premiera jeep avengera w benzynie i widzę że to to samo z
    > tymi samymi wadami

    A czego się spodziewałeś po francuskiej myśli technicznej?
    Mój obecny samochód jest szczytowym osiągnięciem Opla, z którego jestem
    bardzo zadowolony ale na 90% jest też moim ostatnim Oplem :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2023-03-15 17:06:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 07:20:50 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > A czego się spodziewałeś po francuskiej myśli technicznej?
    > Mój obecny samochód jest szczytowym osiągnięciem Opla, z którego jestem
    > bardzo zadowolony ale na 90% jest też moim ostatnim Oplem :(

    Ludzie jakos francuskimi jeżdzą, i klną chyba umiarkowanie,
    bo by dawno zbankrutowały :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-03-15 23:18:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 07:20, Mirek Ptak pisze:

    > A czego się spodziewałeś po francuskiej myśli technicznej?
    > Mój obecny samochód jest szczytowym osiągnięciem Opla, z którego jestem
    > bardzo zadowolony ale na 90% jest też moim ostatnim Oplem :(

    Opluj jest ciekawą marką. Jak już skoroduje cała blacha to nawet na
    samym lakierze da się jechać :) Miałem-wiem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-03-15 23:20:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 17:06, J.F pisze:

    > Ludzie jakos francuskimi jeżdzą, i klną chyba umiarkowanie,
    > bo by dawno zbankrutowały :-)

    Nie kłam, klną po francusku i nie rozumiesz :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-03-16 06:35:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2023 o 23:18, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Opluj jest ciekawą marką. Jak już skoroduje cała blacha to nawet na
    > samym lakierze da się jechać :)

    Średnio - oplowskie stare benzyniaki tak żłopią olej, że można sczeznąć
    od ilości smrodu wydzielanego podczas jego spalania.
    Zdecydowanie wyróżniają się z tym na tle innych marek.

  • 17. Data: 2023-03-16 10:21:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 06:35:23 +0100, Cavallino wrote:

    > Średnio - oplowskie stare benzyniaki tak żłopią olej, że można sczeznąć
    > od ilości smrodu wydzielanego podczas jego spalania.
    > Zdecydowanie wyróżniają się z tym na tle innych marek.

    Ale smród zostaje z tyłu.
    I czy to reguła, czy wyjątek, czy tylko ... srednio czesty przypadek.

    Najwiecej oleju brala mi sierra.
    Teraz oplowski diesel nie bierze nic, az ciekaw jestem czy to nie jest
    zły objaw ...

    J.

  • 18. Data: 2023-03-16 10:32:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 23:18:49 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Opluj jest ciekawą marką. Jak już skoroduje cała blacha to nawet na
    > samym lakierze da się jechać :) Miałem-wiem :)

    Nic tak nie koroduje jak fordy z pewnych rocznikow ..

    J.

  • 19. Data: 2023-03-16 10:35:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 06:35, Cavallino pisze:

    > Średnio - oplowskie stare benzyniaki tak żłopią olej, że można sczeznąć
    > od ilości smrodu wydzielanego podczas jego spalania.
    > Zdecydowanie wyróżniają się z tym na tle innych marek.

    Są lepsze marki olejowe, np był taki wierszyk:

    Czarna Honda w kropko bordo (rdza) piła olej kręcąc korbą :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-03-16 10:38:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2023 o 10:21, J.F pisze:

    > Ale smród zostaje z tyłu.

    Jak jedziesz.

    > I czy to reguła, czy wyjątek, czy tylko ... srednio czesty przypadek.
    >
    > Najwiecej oleju brala mi sierra.

    Opel i Ford jest tyle samo wort....