  • 21. Data: 2023-03-16 13:48:22
    Temat: Re: to już kuriozum
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.03.2023 o 10:21, J.F pisze:

    > Ale smród zostaje z tyłu.

    A w tyle Ty siedzisz w kolejnym samochodzie. To co to za zysk.

    > I czy to reguła, czy wyjątek, czy tylko ... srednio czesty przypadek.

    Ja nie wiem, ale gość co miał taką Tigrę jak moja, która żlopała 1/1000,
    zarzeka się, że jemu "nic nie bierze" i ja nie widzę powodu by mu nie
    wierzyć. Może po prostu moja kilka razy więcej objechała Ziemię niż jego
    niezależnie od tego co mają na licznikach. Bo jeśli samochód ma na
    liczniku 280 tys a wiadomo, że jest kręcony to ile naprawdę ma ... 500?
    Gdyby w tym temacie ktoś robił rzetelne badania :-)

    > Najwiecej oleju brala mi sierra.
    > Teraz oplowski diesel nie bierze nic, az ciekaw jestem czy to nie jest
    > zły objaw ...

    To nie jeździsz na olej? :-)