  • 1. Data: 2021-08-17 21:40:40
    Temat: toner - zamiennik problem
    Od: Barbara postmaster Z ROD Modrzew <b...@g...com>

    Jesli ten temat mam poruszyc na innej grupie -prosze o info...
    Mam drukarkę HP laser 107 .Kupiłam toner - oczywiście zamiennik -cena !
    No i drukarka go nie akceptuje - jak się czyta, HP ostro walczy z zamiennikami -
    kasa naturalnie !!
    Na różnych stronach jest info, aby w drukarce wyłączyć automatyczną aktualizację -
    tylko mam problem, bo nie widzę tego we własciwościach
    mojej drukarki.
    Może ktoś to przerabiał - toż HP to popularna marka...i bedzie mógł
    mnie poinstruowac.
    pozdrawiam grupę
    Barbara

  • 2. Data: 2021-08-18 11:58:01
    Temat: Re: toner - zamiennik problem
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 12:40:40 -0700 (PDT), Barbara postmaster Z ROD
    Modrzew napisał(a):

> [...]
    > mojej drukarki.
    > Może ktoś to przerabiał - toż HP to popularna marka...i bedzie mógł

    Nic mi nie wiadomo o aktualizacjach do tego typu urządzeń. Ale może tak
    być, bo to nie drukarka, tylko urządzenie GDI.

    Proponuję kupić zamiennik tonera, który działa (czyli z chipem), np. tu:

    https://www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=4/pl=12446/
    pm=12447

    --
    Pozdrawiam.