  • 1. Data: 2021-08-18 09:19:23
    Temat: HP PSC 1350
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Ma ktoś z grupowiczów sterowniki drukarek HP PSC 1317 i HP PSC 1350 pod Win
    7? Ewentualnie namiary na takie sterowniki. To co znalazłem w sieci,
    dedykowane pod Win 7 nie działa. Chodzi o pełna funkcjonalność. Drukowanie,
    kserowanie i skanowanie z poziomu komputera.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-08-18 12:00:02
    Temat: Re: HP PSC 1350
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 09:19:23 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    > dedykowane pod Win 7 nie działa. Chodzi o pełna funkcjonalność. Drukowanie,
    > kserowanie i skanowanie z poziomu komputera.

    Pobierałeś z supportu HP pełny pakiet?

    https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp-
    psc-1310-all-in-one-printer-series/360489/model/3745
    85

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-08-18 12:11:27
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Pobierałeś z supportu HP pełny pakiet?

    > https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp-
    psc-1310-all-in-one-printer-series/360489/model/3745
    85

    Oczywiście :(

    The Operating System on this computer does not match the supported operating
    systems. This is only a warning message. The installation can continue*.

    Current OS: 601

    Supported: Windows98, WindowsME, Windows2000, WindowsXP

    Pzdr

  • 4. Data: 2021-08-18 12:12:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-18 o 09:19, Kamil pisze:
> [...]
    > dedykowane pod Win 7 nie działa. Chodzi o pełna funkcjonalność.
    > Drukowanie, kserowanie i skanowanie z poziomu komputera.

    Sam sobie nie umiesz poszukać :-(

    https://support.hp.com/pl-pl/drivers/printers

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-08-18 12:50:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Sam sobie nie umiesz poszukać :-(

    Umiesz czytać? Nie zaśmiecaj mi wątku gwiazdo grupowa.

    Bzpzdr

  • 6. Data: 2021-08-18 12:55:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-18 o 12:50, Kamil pisze:

    > Umiesz czytać? Nie zaśmiecaj mi wątku gwiazdo grupowa.

    Gwiazdorze, ciągle pytający. Zainstaluj drukarkę na USB ( z kablem usb
    oczywiście)

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-08-18 15:46:45
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Gwiazdorze, ciągle pytający. Zainstaluj drukarkę na USB ( z kablem usb
    > oczywiście)

    Co to za kretynka? Może to jakiś dowcipniś rżnie głupa?

    Bzpzdr

  • 8. Data: 2021-08-18 16:11:17
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 18.08.2021 o 15:46, Kamil napisał:

    > Co to za kretynka? Może to jakiś dowcipniś rżnie głupa?
    >
    > Bzpzdr

    Zachowuj się. Baranie wełniany.

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 9. Data: 2021-08-21 16:32:39
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 18/08/2021 14:46, Kamil wrote:

    > Co to za kretynka? Może to jakiś dowcipniś rżnie głupa?
    >
    > Bzpzdr

    Grupowy troll. Dawno wyjebany do KFa, wloz go/ja tam i nie wyciagaj,
    bedziesz mial spokoj.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 10. Data: 2021-08-23 19:05:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-08-18 o 12:11, Kamil pisze:

> [...]
    >
    > Current OS: 601
    >
    > Supported: Windows98, WindowsME, Windows2000, WindowsXP

    U mnie pod adresem -
    <https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp
    -psc-1310-all-in-one-printer-series/360489/model/374
    585>
    pokazuje też zgodność z Win 7 54-bit (wykrywa system).

    Jest również dostępna do pobrania na wyżej wymienionej stronie
    oddzielnie poprawka: "Poprawka do oprogramowania drukującego HP -
    przechodzenie z systemu Vista do Windows 7" - Ta poprawka dla systemu
    Windows 7 ulepsza funkcjonowanie drukarki po aktualizacji systemu z
    Windows Vista na Windows 7.

    This patch will fix known problems with the following features and
    functionality:

    HP Print Status
    Toolbox
    Ink Levels